شمانیوز
شما نیوز

افشاگری عجیب پیشکسوت استقلال علیه فغانی

پیشکسوت استقلال می‌گوید فغانی از عمد باعث شد بازی مساوی شد. او بدون مشخص کردن نام کسی، معتقد است برخی‌ با این تیم مشکل دارند.

افشاگری عجیب پیشکسوت استقلال علیه فغانی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، غلامحسین فرزامی درباره ناکامی استقلال در دومین بازی لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان و از دست دادن پیروزی گفت: داور عامل مساوی شدن بازی بود چرا که دنبال تقسیم امتیازات بود. چرا باید این مقدار وقت اضافه بگیرد؟ مثل روز روشن است آن‌ها با استقلال مشکل دارند. داور فقط به نفع فولاد گرفت.

او افزود: مگر داور جام جهانی نمی‌تواند این کار را انجام دهد؟ چون جام جهانی بوده، باید الان زور بگوید؟ چون جام جهانی بوده، کسی هم چیزی به او نمی‌گوید. جعفر نامدار هم جام جهانی بود، ولی خلاف نمی‌گرفت. چون جام جهانی رفته حالا باید خلاف بگیرد؟ داور را گذاشتند که حاکم باشد، ولی او درست قضاوت نکرد.
پیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال مقابل فولاد و بدشانسی در دقایق پایانی تاکید کرد: امروز هواداران ما بی‌تربیتی نکردند. تماشاگر دوست دارد از حد و حدود خود جلوتر برود، اما امروز هیچی نگفتند. دست زدند، تشویق کردند و به فکر تیم خود بودند. نمی‌دانم ناظر داوری چه کسی بود، اما او باید به داور گوشزد می‌کرد.
فرزامی خاطرنشان کرد: داور باید سوت بازی را قبل از گل فولاد می‌زد. در بازی نخست هم بعد از گذشت هفت ثانیه از اتمام وقت قانونی، استقلال گل خورد. داور دنبال نتیجه مساوی بود.

وی درباره عملکرد استقلال در این دیدار تاکید کرد: تیم خوب نبود. اعتقادم بر این است که پاس به عقب در استقلال زیاد است. باید پاس‌ها در عمق باشد. نمی‌دانم بلد نیستند یا این کار را انجام نمی‌دهند. می‌خواهم یک جلسه به تمرین بروم و با بازیکنان صحبت کنم. فقط نیم ساعت وقت بدهند. این فیلم را هم می‌برم و نشان می‌دهم. چرا پاس به عقب می‌دهند؟ اجازه بدهید بازی هیجان بگیرد. آنقدر پاس به عقب دادند که من خسته شدم.
پیشکسوت استقلال ادامه داد: تیم خیلی بد است. یک بازیکن بزرگتر در تیم نیست. کسی نیست تیم را اداره کند. واقعیت این است که کسانی که بزرگتر ندارند، دچار مشکل می‌شوند.

فرزامی خاطرنشان کرد: امیدواریم از بازی‌های چهارم یا پنجم تیم جا بیافتد. خواهشم از داوران این است که قضاوت صحیحی داشته باشند و جانبدارانه عمل نکنند. اتفاقات این بازی جانبدارانه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied