شمانیوز
شما نیوز

پیش بازی تراکتور و پرسپولیس جمعه 8 شهریور

دیدار تراکتور با پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز می‌شود که از ساعات ابتدایی صبح هواداران عازم استادیوم شده و هزاران نفر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند.

پیش بازی تراکتور و پرسپولیس جمعه 8 شهریور
به گارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: هفته سوم رقابت های لیگ برتر امروز با چهار بازی دنبال می‌شود که در حساس ترین بازی امروز، تراکتور در خانه از پرسپولیس پذیرایی می‌کند. این دیدار از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

 

حاشیه های دیدار تراکتور- پرسپولیس را بخوانید:

تمام بلیت های این بازی از طریق سامانه به فروش رسیده است و فقط بلیت جایگاه میهمان باقی مانده است. هواداران تراکتور همان روز اول فروش آنلاین بلیت تمام بلیت ها را خریداری کردند.

از صبح امروز جمعه هواداران زیادی مقابل ورزشگاه یادگار امام حضور دارند و منتظر بازگشایی درهای استادیوم هستند.

حاشیه‌های دیدار تراکتور -  پرسپولیس

پارک های ائل گلی و یادگار امام تبریز که در نزدیکی ورزشگاه هستند از دیشب شاهد حضور هواداران تراکتور بودند که از شهرهای دیگر خود را به تبریز رسانده اند.

تبریزی ها پس از توقف در مقابل نفت مسجد سلیمان، حالا به دنبال این هستند که پرسپولیس را شکست دهند و با ۴ امتیاز بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی بایستند.

رفته رفته به تعداد هواداران حاضر در ورودی های استادیوم افزوده می شود. ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز روان است و با تلاش نیروهای راهنمایی و رانندگی و نیروهای انتظامی مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

حاشیه‌های دیدار تراکتور -  پرسپولیس

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است، نکته جالب اینکه هواداران از خرید این ساندویچ های گران و بی کیفیت خودداری کرده اند و به جای آن «سیب زمینی، تخم مرغ» که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می کنند.

هواداران از وضعیت ورزشگاه و سرویس های بهداشتی نیز رضایت خاطر دارند.

حضور هواداران تراکتور در اطراف استادیوم تبریز

حاشیه‌های دیدار تراکتور - پرسپولیس

خبر دیگر از این بازی اینکه دیدار حساس و تماشایی دو تیم قرار است از شبکه ۳ و شبکه استانی سهند آذربایجان‌شرقی به صورت زنده روی آنتن برود. همچنین گزارش این بازی از رادیو ورزش و رادیو تبریز نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

تصاویری از تمرین صبحگاهی سرخپوشان پایتخت در تبریز

حاشیه‌های دیدار تراکتور - پرسپولیس

نمایی از ورزشگاه یادگار امام تبریز 

حاشیه‌های دیدار تراکتور - پرسپولیس

نتایج شش تقابل اخیر پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز

حاشیه‌های دیدار تراکتور - پرسپولیس

حضور موسی سلامت در محل اقامت پرسپولیسی‌ها

حواشیِ پیش بازیِ پرسپولیس و تراکتور در تبریز

تصویر پانورامایی از وضعیت استادیوم یادگار امام

حواشیِ پیش بازیِ پرسپولیس و تراکتور در تبریز

رونمایی از لباس پرسپولیس و تراکتور در بازی امروز

حواشیِ پیش بازیِ پرسپولیس و تراکتور در تبریز

حواشیِ پیش بازیِ پرسپولیس و تراکتور در تبریز

از حدود ساعت 12 ظهر هواداران تراکتور در مقابل درهای ورزشگاه یادگار تبریز تجمع کرده و منتظر باز شدن درهای ورزشگاه بودند.

طبق اعلام باشگاه تراکتور، قرار بود درهای ورزشگاه از ساعت 13 به روی هواداران باز شود که این اتفاق هم افتاد و هواداران وارد استادیوم شدند.

 

بلیت فروشی این دیدار به صورت الکترونیکی انجام شده و هوادارانی که از سامانه مخصوص باشگاه تراکتور بلیت خریداری کرده‌اند، از طریق گیت‌های مخصوص این باشگاه وارد ورزشگاه می‌شوند.

تعداد نسبتاً زیادی از هواداران که موفق به خرید بلیت الکترونیکی نشده‌اند، در مقابل در ورودی حضور دارند و می‌خواهند وارد ورزشگاه شوند. با این حال، به این افراد فعلاً اعلام شده که «چون بلیت نگرفته‌اند، نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند»

 

 

طبقه اول ورزشگاه ‌به سرعت در حال پُر شدن است و هواداران در حال آمدن به سمت سکوهای طبقه دوم هستند.

هواداران تراکتور از شهرستان‌های اطراف هم در حال رساندن خود به تبریز هستند. همین موضوع باعث شده که در جاده‌های منتهی به تبریز ترافیک نسبتاً سنگینی به وجود بیاید.

 

اتوبوس‌های شرکت واحد از نقاط مختلف شهر تماشاگران تراکتور را به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز می‌رساند.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی ترافیک در راه‌های منتهی به ورزشگاه در حال افزایش است.

در سطح شهر تبریز، خودروهای مختلفی دیده می‌شود که با پرچم تراکتور در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند. برخی از آنها از صبح امروز هم با حضور در برخی معابر شهر، دور هم جمع شده و برای پرسپولیس کری خوانده بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied