شمانیوز
شما نیوز

زیدان از جذب نکردن پوگبا عصبی شد

زین الدین زیدان از اینکه باشگاه نتوانسته در جذب پل پوگبا موفق عمل کند ناراحت و عصبانی است.

زیدان از جذب نکردن پوگبا عصبی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، به نقل از آاس، تنها سه روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و به احتمال فراوان، جز جدایی کیلور ناواس و جذب یک دروازه بان جدید دیگر(آرئولا) شاهد هیچ فعل و انفعالی از رئال مادرید نخواهیم بود و این قضیه زیدان را بسیار عصبانی کرده است.

 

سرمربی فرانسوی در بازگشت خود به رئال برای سران باشگاه یک شرط تعیین کرده بود و آن هم جذب پل پوگبا بود. زیدان تحت هر شرایطی هافبک فرانسوی منچستر را می خواست اما علی رغم تلاش های رئال، منچستری ها حاضر  به مذاکره نشدند و با عنوان کردن قیمت 200 میلیون یورو برای پوگبا، عملا راه هرگونه مذاکره را بستند.

آنها در مهلت مقرر بازیکنی هم به جای پوگبا جذاب نکردند تا تقریبا جدایی او منتفی شود؛ با این حال زیدان همچنان امید داشت که رئال تلاش هایی دوباره برای جذب پوگبا شروع کند ولی این اتفاق نیفتاد.

 

 

 

 

روز گذشته امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال تایید کرد که مجموعه فعلی رئال کامل است و به بازیکن جدید نیاز نیست تا آخرین امیدهای زیزو هم به یاس تبدیل شود و دیگر از معجزه هم ناامید شود.

 پس از گذشت دو هفته از لالیگا و از دست رفتن دو امتیاز خانگی برابر وایادولید، بسیاری معتقدند که خط میانی رئال شادابی لازم را ندارد و با بازیکنانی تکراری مسیر درستی را طی نمی کند. زیدان نیز با علم به این موضوع، پوگبا را راه حل مناسبی برای آن می دانست اما حداقل یک سال دیگر باید برای جذب پوگبا صبر کند البته اگر خودش تا آن موقع بر مسند کار باقی مانده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied