شمانیوز
شما نیوز

صحبت‌های سوارز درباره بازگشت نیمار به بارسلونا

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا در صحبت هایی راجع به آینده مبهم نیمار اظهارنظر کرده است. سوارز در گفتگو با برنامه «اولتیمو آل آرکو» یکی از شبکه های رادیویی اروگوئه، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا هم نظرش را ابراز کرد.

صحبت‌های سوارز درباره بازگشت نیمار به بارسلونا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی:  سوارز که بین سالهای 2014 تا 2017 نیمار را در بارسلونا در کنارش می دید، همه را دعوت به آرامش کرده و تاکید داشته که نیمار همچنان بازیکن پاری سن ژرمن است. سوارز دراین رابطه گفت:« می دانم که لحظات سخت و پیچیده ای برای نیمار است. باید بگذارند که او و نزدیکانش در کمال آرامش باشند و در آرامش هرجور دوست دارند تصمیم بگیرند.»

او همچنین درمورد آینده خودش در بارسلونا صحبت کرد. هنوز یک فصل دیگر از قرارداد سوارز با بارسلونا باقی است و او اعلام کرده که هرگز به ترک باشگاه بارسلونا فکر نکرده است:« من هرگز به ترک بارسلونا فکر نکرده ام. اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم و در بهترین تیم دنیا هستم.

بخش پایانی صحبتهای سوارز در مورد کارنامه فوتبال ملی اش بود و در این رابطه گفت که تصمیمی برای خداحافظی زودهنگام از فوتبال ملی ندارد:« سوارز فعلا در تیم ملی هست. خوشحالم که همچنان بازیکنان جوان به تیم ملی می آیند. بازیکنانی با مهارت، با انگیزه و با روحیه...» و از حذف تیم ملی کشورش در بازی با پرو در ضربات پنالتی و در کوپا آمه ریکا ابراز حسرت کرد و گفت:« پرو حریفی بود که عملکرد ضعیف تری نسبت به ما در کوپا آمه ریکا داشت. در این تورنمنت، تیم ما کیفیت بالایی داشت و بازیکنانمان فوق العاده بودند و با روحیه کار کردند. ما توانایی این را داشتیم که قهرمان کوپا آمه ریکا شویم. » و در مورد ضربه پنالتی ای که در آن تورنمنت خراب کرد گفت:« اشتباه کردن، برای هر انسانی پیش می آید و یک خانواده پشت سر آن فرد است که پابه پای او سختی می کشند ولی باید سررا بالا گرفت.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied