شمانیوز
شما نیوز

علی علیپور به دنبال جدایی از پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس بعد از انتقاداتی که طی دو بازی اخیر متوجه او بوده، اقدام عجیبی داشت و با انتشار دو استوری شایعات جدایی‌اش را پررنگ کرد.

علی علیپور به دنبال جدایی از پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: علی علیپور که در لیگ هفدهم و در روزهایی که مهدی طارمی با محرومیت و در ادامه جدایی از این تیم خبرساز شده بود و نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم شکل داده بود با 19 گل به عنوان آقای گلی رسید، در لیگ نوزدهم شرایط سختی را دنبال می‌کند.

ناکامی او در ثبت گل برای این تیم باعث شده تا طی ساعات اخیر و خصوصا بعد از بازی با تراکتور مورد هجمه شدید هواداران قرار داشته باشد و بر این اساس گلایه‌های تندی را متوجه هواداران و البته مسوولان باشگاه کرده است.

علیپور که در دوران نقل و انتقالات نیز با دلنوشته‌هایی که مضمون آن درخواست برای جدایی و حضور در فوتبال اروپا و البته نارضایتی بابت مسائل مالی و قراردادش در این باشگاه بود، اکنون به نظر می‌رسد شرایط سخت کنونی را با درخواست مجدد برای جدایی و دریافت رضایتنامه دنبال می‌کند.

مهاجم پرسپولیس که در دیدار اول این تیم برابر پارس جنوبی با توجه به تغییر سیستم کالدرون، فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد و از سوی هافبک‌ها تغذیه نشد، در دیدار برابر تراکتور در تبریز نیز روز آرامی داشت و حتی تعویض استوک‌هایش نیز به یاری او نیامد تا دومین بازی فصل را نیز در فقر گلزنی به پایان برساند.

علیپور اکنون در صفحه شخصی خود با اشاره جملاتی کنایه‌آمیز که هدف آن باشگاه و مدیریت است، اعتراض خود را به جو کنونی نشان داده است. او در استوری ابتدایی خود با تگ کردن صفحه اختصاصی باشگاه نوشته :" مگه نمی‌خواستید هشتگ رفتن بگذارید؟ بسم الله منتظرم و با کمال میل پذیرام" نشانه‌هایی از درخواست خود برای جدایی از این تیم را ابراز کرده است.

مهاجم پرسپولیس البته به این جمله عجیب اکتفا نکرده و در متن دیگری با تگ کردن محسن خلیلی، محمدحسن انصاریفر و حتی مدیرعامل سابق (ایرج عرب) اینبار نوشته: " برای آدم هایی که حاضر نیستندبرای تو از یک گودال بپرند از اقیانوس عبور نکن. درود بر شما... کفش ها یا آدم‌ها اگر اذیتت کردند اندازه تو نیستند..."

جملاتی که نشان از گلایه شدید این بازیکن که در فصل جدید درخواست جدایی از پرسپولیس را داده بود و با درخواست مالی باشگاه برای صدور رضایتنامه از این مساله ناکام ماند. علیپور اما در مذاکره با مدیران باشگاه موفق شده بود مبلغ قراردادش را در ششمین سال حضورش در این تیم افزایش دهد و تا حدی به سطح بازیکنان درجه اول این تیم نزدیک شود. با این حال او همچنان گلایه‌هایی بابت اینکه باشگاه علیرغم ناکامی‌هایی که در جذب مهاجمان خارجی داشته، همچنان با مبالغ گزاف و دلاری به دنبال جذب آنها بوده و با شکایت و ناکامی آنها همچنان این مسیر را دنبال می‌کند.

باید دید واکنش باشگاه به این رفتار مهاجم سرخپوشان چه خواهد بود و علیپور با این شرایط به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied