شمانیوز
شما نیوز

وریا غفوری: خیلی بدشانسیم!

وریا غفوری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد درباره اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد با ما به گفتگو نشست.

وریا غفوری: خیلی بدشانسیم!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: وریا غفوری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد درباره اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد با ما به گفتگو نشست.

از عملکرد استقلال رضایت دارید؟

در چنین شرایطی که تیم تان در دقیقه ۵ و ۶ وقت‌های تلف شده بازی برده را با تساوی عوض می‌کند دیگر حرفی نمی‌توان زد.

چه شد که گل خوردید؟

اصلاً نمی‌توان تقصیر را گردن کسی انداخت. نه کسی کوتاهی انجام داد و نه مسائل مانند بی‌تجربگی در این گل مؤثر بودند. روی یک شلوغی گل خوردیم. فکر کنم وقت‌های تلف شده هم تمام شده بود که دروازه‌مان باز شد. باز هم شرمنده هواداران شدیم.

فولاد را چطور دیدید؟

با همه احترامی که برای تیم فولاد قائل هستم ولی باید بگویم که در طول بازی به ویژه نیمه دوم ابتکار عمل در اختیار تیم ما بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیش از یک گل بزنیم.

فکر می‌کنید بازی ۵ دقیقه وقت تلف شده داشت؟

همه از حسینی و مصدومیتش در حین بازی حرف می‌زنند ولی فکر نمی‌کنم سید بیشتر از ۱۰، ۱۵ ثانیه روی زمین بود و بلافاصله بلند شد. قطعاً کارشناسان اهل فن در این ارتباط بهتر می‌توانند اظهار نظر کنند.

چرا در دو دیدار متوالی بعد از دقیقه ۵+۹۰ گل می‌خورید؟

خیلی بدشانسیم. اصلاً نمی‌توانم بگویم چقدر ولی فعلاً روی دور بدبیاری هستیم، اما قطعاً دست از تلاش نمی‌کشیم و اینقدر خوب کار می‌کنیم که بتوانیم در حد تیم و نام استقلال نتیجه بگیرم.

مشکل استراماچونی چیست که اینقدر عصبانی است و در نشستن خبری هم نیامد؟

مسائل اینچنینی در حیطه اختیارات من نیست درباره اش حرفی بزنم ولی قطعاً هرچه هست مربوط به مسائل داخلی استقلال است. همه باشگاه‌ها از این دست مسائل درون خانوادگی دارند. قطعاً همه سعی خواهیم کرد وضعیت هر هفته بهتر شود. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و در این دیدار هم از بازی در تبریز بهتر بودیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied