شمانیوز
شما نیوز

جانشین احتمالی فتحی در استقلال مشخص شد

شواهد نشان می‌دهد باشگاه استقلال تهران به زودی دچار تغییرات خواهد شد.

جانشین احتمالی فتحی در استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی همچون تغییرات باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال هم در بخش مدیریتی تغییراتی خواهد داشت.

سعید آذری مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان از گزینه‌های وزارت برای حضور در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال است و به احتمال فراوان در روز‌های آینده امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی آبی‌ها کنار می‌رود و سعید آذری جایگزین او خواهد شد. البته تا به امروز به نظر می‌رسد هیچ یک از اعضای هیئت مدیره استقلال این موضوع را تایید نمی‌کنند.

در جدیدترین اخبار از منابع آگاه شاید در لحظه آخر در این موضوع تجدید نظر شود و گزینه سعید آذری منتفی شود، اما تا این لحظه هنوز جدی‌ترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال محسوب می‌شود و شانس او در حال حاضر ۵۰ درصد است در حالی که نیمی دیگر از این شانس هنوز به نام کسی نخورده است.

باشگاه استقلال و شخص فتحی هنوز در این‎باره اظهار نظری نداشته اند و باید دید وزارت ورزش و جوانان در نهایت چه تصمیمی برای باشگاه استقلال خواهد گرفت. اینطور که به گوش می‌رسد احتمالا روند به سویی پیش برود که فتحی در راس استقلال حفظ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied