شمانیوز
شما نیوز

جای خالی بهترین مدافعان لیگ در لیست تیم ملی

از بین دو تیم که بهترین خط دفاع لیگ برتر را در فصل گذشته داشتند هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است.

جای خالی بهترین مدافعان لیگ در لیست تیم ملی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه:  استقلال فصل گذشته با 13 گل خورده موفق شد عنوان کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

 

در این بین محمد دانشگر، پژمان منتظری و روزبه چشمی نفرات اصلی دفاعی استقلال را در فصل گذشته تشکیل دادند که از بین آنها منتظری از تیم ملی خداحافظی کرده است و روزبه چشمی هم احتمالا چون تیمی ندارد به تیم ملی دعوت نشده است اما محمد دانشگر که فصل قبل بازی های زیادی در خط دفاع استقلال انجام داده بود، می توانست پاداش نمایش خوبش را بگیرد هرچند که او با توجه به شرایط سنی اش هنوز فرصت دارد که نظر مثبت ویلموتس را جلب کند.

 

اما در لیگ هجدهم پرسپولیس با یک گل خورده بیشتر از استقلال دومین خط دفاع خود لیگ را در اختیار داشت و در بخش زیادی از فصل سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی این تیم قرار گرفتند.

 

در این بین سیدجلال حسینی مثل منتظری از تیم ملی خداحافظی کرده است اما شجاع خلیل زاده می توانست با دعوت شدن به تیم ملی پاداش دو فصل فوق العاده اش در این تیم را بگیرد.

 

شاید اگر شجاع خلیل زاده کمی آرام تر بود و در زمین بازی کمتر عصبی می شد امروز یکی از ارکان دفاعی تیم ملی بود اما او هم می تواند با تغییر رویه در سال های باقی مانده تا پایان فوتبالش به جمع بازیکنان تیم ملی اضافه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied