شمانیوز
شما نیوز

حضور کسی که فعلا در استقلال سمتی ندارد!

جلسه سرمربی تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری یک مهمان ویژه دارد.

حضور کسی که فعلا در استقلال سمتی ندارد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی: در تصاویری که کانال تلگرام فدراسیون فوتبال از جلسه امروز منتشر کرده، امیر سلطانی در کنار سرمربی استقلال دیده می‌شود.

سلطانی که سابقه مدیرعاملی در باشگاه استقلال خوزستان را دارد، 25 مرداد و طبق ادعای سایت خبرآنلاین، جانشین علی خطیر در استقلال شد تا او معاون جدید باشگاه استقلال باشد منتهی سلطانی در گفت و گو با سایت فوتبالی این خبر را تکذیب و مدعی شد که وقت کار کردن در ایران را ندارد!

سلطانی در شرایطی چنین ادعایی را مطرح کرده که هفته قبل، بازی استقلال و فولاد را از نزدیک و در کنار معاون سابق باشگاه دید و امروز هم که همراه سرمربی استقلال به جلسه ویلموتس با سرمربیان تیمهای لیگ برتری رفته است.

حالا باید دید سلطانی واقعا هیچ سمتی در استقلال ندارد یا اینکه او در باشگاه مشغول به کار است اما نمی‌خواهد کسی در جریان این موضوع قرار بگیرد و یا اینکه فتحی نمی خواهد برای او حکم بزند.

همانطور که گفته شد امیر سلطانی که ظاهرا به جای علی خطیر کارهای بین المللی باشگاه استقلال را انجام می دهد، هنوز از سوی فتحی حکمی دریافت نکرده است. او مدیرعامل سابق استقلال خوزستان بود و البته مدرک ایجنتی بازیکن و ایجنتی بازی های دوستانه را هم داراست و اتفاقا در این زمینه هم بسیار ناموفق عمل کرده است. سلطانی در استقلال خوزستان هم تجربه ناموفقی داشت. سلطانی که یکی از واسطه های برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان در حدود دو سال پیش بود، نتوانست این بازی را در آلمان برگزار کند و نهادهای نظارتی و وزارت ورزش، اجازه برگزاری این دربی را در آلمان ندادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied