شمانیوز
شما نیوز

واکنش جالب برانکو به اخراج از الاهلی

سرمربی کروات الاهلی به احتمال اخراج خود از هدایت این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که ترسی از برکناری ندارد.

واکنش جالب برانکو به اخراج از الاهلی
به گزارش شمانیوز و به نقل از الریاضیه، با وجود آنکه الاهلی در هفته دوم لیگ عربستان توانست به پیروزی برسد به نظر می‌رسد همچنان سایه اخراج بر سر برانکو است. حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در دیدار برابر العداله در هفته نخست باعث شد تا انتقاد‌های زیادی از برانکو شود.

الاهلی در هفته دوم هم به سختی توانست برابر الاتفاق به پیروزی برسد. محمد النمری روزنامه نگار سرشناس عربستانی با وجود پیروزی الاهلی برابر الاتفاق نوشت که باشگاه الاهلی در ۲۴ ساعت آینده درباره برانکو تصمیم گیری می‌کند و احتمال اخراج او وجود دارد.
البته احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی پس از این بازی به حمایت از برانکو پرداخت و تاکید کرد که این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
برانکو بعد از پیروزی اخیر تیمش در پاسخ به خبرنگار الریاضیه درباره احتمال اخراجش از الاهلی گفت: من ترسی از برکناری و اخراج ندارم. می‌خواهم راهی چین شوم و بعد از آن برمی‌گردم.

او درباره پیروزی برابر الاتفاق گفت: پیروزی مهمی به دست آوردیم. خوشحالم که مزد بازی خوب خود را گرفتیم. بازیکنان تلاش و جنگندگی زیادی از خود نشان دادند و این خوشحال کننده است.

الاهلی در دو بازی خود در فصل جدید لیگ عربستان ۴ امتیاز کسب کرده این درحالی است که الهلال در هر دو دیدار خود با اقتدار به پیروزی رسیده و این باعث شده تا بسیاری الاهلی را شانس قهرمانی ندانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied