شمانیوز
شما نیوز

درخشش فوق العاده طارمی در بازی دوم و هتریک دوباره

ستاره ایرانی ریو آوه در شب برتری تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

درخشش فوق العاده طارمی در بازی دوم و هتریک دوباره

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مهدی طارمی را به‌عنوان وینگر راست و برای دومین بازی پیاپی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه ژوزه آلوالاد مقابل اسپورتینگ لیسبون رده سومی قرار گرفت.

 

در حالی که تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود، پاس در عمق دیگو لوپز را مهدی طارمی قصد داشت با فرار سریع در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کند ولی تکل سباستین کواتس روی ملی پوش ایرانی موجب شد تا او در محوطه ۶ قدم نقش بر زمین شود و داور مسابقه به سود ریو آوه پنالتی بگیرد.

 

پنالتی‌ای که طارمی گرفته بود را فیلیپه آگوستو تبدیل به گل اول ریو آوه کرد، اما برونو فرناندس بازیکن ملی پوش اسپورتینگ لیسبون در دقیقه ۲۰ کار را به تساوی کشید تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

لوئیز فلیپه در دقیقه ۵۳ گل دوم اسپورتینگ را به ثمر رساند ولی در حالی که بازی با برتری تیم میزبان رو به پایان بود و لحظات پایانی خود را طی می‌کرد، در دقیقه ۸۵ مهدی طارمی فرار سریعی به محوطه جریمه حریف انجام داد که باز هم کواتس با گرفتن پیراهن او مرتکب خطا شد تا داور دومین پنالتی را به سود ریو آوه اعلام کند.

 

ریو آوه باز هم روی درخشش طارمی، با ضربه پنالتی رونان برزیلی گل تساوی را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و ستاره ایرانی یک بار دیگر با نمایش بی‌نظیر خود تیمش را صاحب گل کرد.

 

در دقیقه ۸۸ طارمی روی پاس فرار رونان استارت سریعی تا محوطه جریمه اسپورتینگ زد که کواتس مثل دو پنالتی قبلی، برای سومین بار روی مهاجم ایرانی ریو آوه خطا کرد تا داور مجبور شود این مدافع ملی پوش اروگوئه‌ای را با دومین کارت زرد از زمین اخراج کند و ریو آوه نیز با ضربه پنالتی فیلیپه آگوستو به گل سوم برسد.

 

ریو آوه که هفته قبل با نمایش استثنایی مهدی طارمی توانست آوس را با نتیجه پُر گل شکست دهد، در سومین بازی فصل خود نیز با بازی عالی ستاره ایرانی‌اش به برتری ۳ بر ۲ در خانه اسپورتینگ لیسبون دست یافت تا ۶ امتیازی شود و به رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند.

 

مهدی طارمی بعد از حضور تعویضی در نخستین بازی ریو آوه در این فصل برابر فامالیکائو، در دیدار اخیرشان مقابل آوس سه گل زد و یک پنالتی گرفت که هت‌تریک خود را در هفته چهارم نیز در جدال با اسپورتینگ تکرار کرد و این بار موفق شد سه پنالتی بگیرد و بیشترین نقش را در برتری ارزشمند تیمش ایفا کند.

 

طارمی در حالی دو هفته فوق‌العاده را با زدن ۳ گل و گرفتن ۴ پنالتی داشته که در زمان حضور او در لیگ برتر ایران، بارها مورد انتقاد قرار می‌گرفت که در گرفتن پنالتی، تمارض می‌کند ولی حالا به نظر می‌رسد پنالتی‌های او در لیگ برتر پرتغال بیشتر خریدار دارد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied