شمانیوز
شما نیوز

بد قولی پرسپولیسی ها کالدرون را عصبانی کرد

مدیران باشگاه پرسپولیس به گابریل کالدرون قول داده بودند قبل از بازی حساس با تراکتور پول قراردادش را پرداخت کنند، اما این اتفاق نیفتاد.

بد قولی پرسپولیسی ها کالدرون را عصبانی کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، شما به عنوان سرمربی ۴ فصل گذشته پرسپولیس چه توصیه‌هایی به گابریل کالدرون که جانشین شما شده است، دارید؟ این سؤالی بود دوستان همکار ما از برانکو پرسیدند و او در جواب گفت: «آنچه باید به کالدرون بگویم این است که او تیمی را به دست آورده که کاملاً شکل گرفته و در یک فصل دو جام گرفته و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است.

 

بازیکنانش فوق العاده زحمتکش و متعصب هستند. در واقع کالدرون برترین نسل تاریخ پرسپولیس را به دست آورده است. او همچنین یک ارتش بسیار متعصب از هواداران پرسپولیس را پشت خود می‌بیند.

 

آن‌ها قطعاً در هر شرایطی کادر فنی و بازیکنان را حمایت خواهند کرد تا بتواند به بهترین نتایج برسد. در آخر می‌توانم به کالدرون پیشنهاد کنم که از همین الان ایجنت‌های خودش را آماده شکایت از فیفا برای گرفتن دستمزدش از پرسپولیس کند!»

حالا به نظر می‌رسد حرف آن روز مرد کروات سبز شده باشد. شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به گابریل کالدرون قول داده بودند قبل از بازی حساس با تراکتور پول قراردادش را پرداخت کنند، اما این اتفاق نیفتاد. دیروز جونیور بازیکن برزیلی هم ۵۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس گرفت، اما سرمربی آرژانتینی و دستیارانش هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. همین بد قولی باعث دلخوری گابریل کالدرون شده است. گویا مدیرعامل جدید پرسپولیس وعده داده تا آخر هفته جاری مطالبات سرمربی آرژانتینی و دستیارانش پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied