شمانیوز
شما نیوز

اقامت استراماچونی در ایران قاچاق است

بعد از تساوی استقلال برابر فولاد آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینتر در راه بازگشت به رم برای استفاده از مرخصی دو روزه در فرودگاه متوقف شد.

اقامت استراماچونی در ایران قاچاق است
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ ماجرای ممانعت از خروج استراماچونی در فرودگاه خبری بود که بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت. تعدادی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 

اسپورت نوا چک: مربی ایتالیایی غیرقانونی استقلال را هدایت می‌کند
استراماچونی مشکلات را به خود جذب می‌کند. در ماجرای جدید این مربی که تا به حال با تیم جدیدش در لیگ پیروز نشده، مربی ایتالیایی در فرودگاه ایران دستگیر شد چرا که ویزای معتبر نداشته است. این مربی که وارد سومین ماه حضورش در ایران می‌شود، قصد داشته چند روزی به ایتالیا برگردد که مانع خروج او و دستیارش می‌شوند. مربی ایتالیایی در این ارتباط با سفارت ایتالیا در ایران برای حل مشکل تماس گرفته است. استراماچونی و اعضای کادر فنی او فکر می‌کردند باشگاه استقلال فرآیند تبدیل ویزای توریستی آن‌ها به ویزای کاری را بر عهده می‌گیرد در حالی که این اتفاق نیفتاد و با توجه به ویزای توریستی آن‌ها مربی ایتالیایی ۱۲ روز بیش از مدت زمان ویزایش در ایران مانده و همکاری او با استقلال نیز جرم محسوب می‌شده است.

 

پریودکو: با منقضی شدن ویزا، استراماچونی مهاجر غیرقانونی است
در هفته‌های اخیر رابطه مربی ایتالیایی و باشگاه ایرانی شکرآب شده است و این مشکلات روز ۳۱ آگوست وارد فاز جدیدی شد. مربی ایتالیایی که قصد خروج از ایران را داشته، متوجه می‌شود ویزای توریستی‌اش منقضی شده. مربی ایتالیایی سعی می‌کند پلیس را متقاعد کند که بیش از ۸۰ روز است در ایران است و مجوز کار دارد، اما پلیس به آن‌ها می‌گوید که اعتبار مدارک‌شان بیش از ۱۲ روز است که گذشته است. مربی ایتالیایی به این شرایط اعتراض می‌کند و می‌گوید مطمئن است باشگاه استقلال باید فرآیند تبدیل ویزای توریستی او به کاری را بر عهده می‌گرفته است. حال با نبود ویزای کاری مربی ایتالیایی و اعضای فنی او مهاجران غیرقانونی تلقی می‌شوند. بعد از اینکه این اتفاق توسط چند رسانه دنیا گزارش می‌شود، باشگاه تهرانی تصمیم می‌گیرد با انتشار بیانیه‌ای همه چیز را تکذیب کند. تیم استقلال مدعی می‌شود که استراماچونی اصلاً به فرودگاه نرفته و اصلاً تقاضای مرخصی نداشته است و صحبت‌های رسانه‌های ایتالیایی دقیق و درست نیست.

 

ال‌ماتینو: استراماچونی در فرودگاه فهمید خبری از تعطیلات نیست
«عذرخواهی می‌کنم. شما اجازه خروج ندارید، ویزای شما منقضی شده است.» این تقریباً همان صحبت‌هایی است که استراماچونی هنگام خروج از ایران در فرودگاه شنید. استراماچونی فهمید خبری از بازگشت به ایتالیا با استفاده از تعطیلات ملی نیست. این در حالی است که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد و نوشت: «استراماچونی اصلاً به فرودگاه نرفته و برای مرخصی نیز درخواستی نداشته است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied