شمانیوز
شما نیوز

سعید آذری تکذیب کرد!

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید ملاقاتش با داور زنی در رابطه با باشگاه استقلال نبوده است.

سعید آذری تکذیب کرد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: سعید آذری شایعات به وجود آمده درباره احتمال انتصابش به‌عنوان مدیرعامل آینده باشگاه استقلال را تکذیب کرد و اظهار داشت: با استقلال مذاکره نکرده‌ام و صحبت‌های مطرح‌شده در این مورد را تکذیب می‌کنم. از حدود 24 پیش با محمدرضا داورزنی دوست هستیم و از زمان مدیریت ایشان در باشگاه صنام با هم ارتباط داشته‌ایم. ملاقات من با ایشان صرفا یک مشورت کاری بوده است، چون در زمینه مدیریت ایشان هم تجربه کاری و هم مطالعه‌شان از من بیشتر است و بحث مذاکره درباره استقلال و یا دادن برنامه نبوده و نمی‌دانم این مسائل از کجا به وجود آمده است. با استقلال مذاکره‌ای نداشته‌ام و امیدوارم که آن مجموعه هم به ثبات خوبی برسد، چون هواداران عاشقی دارد اما واقعیت این است که با استقلال هیچ صحبت رسمی نداشته‌ام.

وی درباره احتمال ادامه فعالیت مدیریتی‌اش در سایر باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: به هر حال من یک فرد حرفه‌ای هستم و رزومه کاری من هم مشخص است. اینکه بخواهم در باشگاه دیگری به فعالیت بپردازم اتفاق دور از ذهنی نیست، اما فعلا در کنار خانواده‌ام در حال استراحت هستم و امیدوارم بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم تا حدود 11 سال زحمتی که کشیده‌ام و 35 سال ورزش قهرمانی که داشته‌ام، ادامه خوبی داشته باشد و اگر قرار شد در خارج از اصفهان به فعالیت بپردازم، این‌بار در قالب مدیر به عنوان نماینده اصفهان و مردمی که همیشه به من لطف داشته‌اند، به فعالیت بپردازم و این امر دور از ذهن نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش مطرح شده درباره دلایل جدایی از باشگاه ذوب‌آهن گفت: گفتند برو، من هم جدا شدم.

وی با امانت خواندن مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن افزود: این یک وظیفه بود و امانتی را به من دادند و بعد از 11 سال فکر می‌کنم خوب امانت‌داری کرده‌ام، 4 بار قهرمان جام حذفی شدن، 3 نایب‌قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در سوپرجام، 5 بار پیاپی راه‌یابی به لیگ قهرمانان آسیا در رشته فوتبال، توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد زمین چمن مصنوعی، سالن‌های مختلف و زمین چمن فولادشهر همه با همت همکاران من در باشگاه ذوب‌آهن و عزیزان هیئت مدیره باشگاه و کارخانه صورت گرفته و امانتداری خوبی انجام شده است.

آذری از باشگاه سپاهان برای برگزاری مراسم تجلیل از او ستایش کرده و گفت: با رفاقتی که بیرون زمین با سپاهانی‌ها داشتیم، مایه مباهات بود که باشگاه سپاهان چنین مراسمی را برای من برگزار و نه تنها از من بلکه از زحمات مجموعه ذوب‌آهن تقدیر کند. مجموعه کارکنان ذوب‌آهن 11 سال همراه با من زحمت کشیدند و تلاش کردند و از آنها سپاسگزارم. امیدوارم این مراسم نه تنها برای من، بلکه برای تمامی کسانی که برای فوتبال کشورمان زحمت می‌کشند در جای جای کشور انجام شود و سنت حسنه‌ای که بچه‌های سپاهان و ذوب‌آهن برای نخستین بار انجام می‌دهند، می‌تواند به عنوان یک سمبل مورد توجه سایر باشگاه‌ها قرار گیرد.

وی در پایان به تجلیل از هواداران ذوب‌آهن پرداخت و گفت: می‌خواهم از هواداران فرهیخته ذوب‌آهن که 11 سال در کنار من جنگیدند و همچنین از هواداران سپاهان، پرسپولیس، استقلال و نساجی مازنداران که طی این مدت به من محبت داشته‌اند، تقدیر ویژه داشته باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied