شمانیوز
شما نیوز

کشتی خمره رنگرزی نیست؛

نشست مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی خمره رنگرزی نیست که بتوان در مدت زمان کوتاهی یک کشتی‌گیر را ساخته و پرداخته کرد.

نشست مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل ازخبرنگار مهر، نشست مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد که علیرضا دبیر در آغاز این نشست خطاب به حضار گفت: کشتی نیاز به زمان و فرصت دارد. نباید بیهوده جو داد که تیم کشتی فرنگی ما اینچنین است و آنچنان است. تیم ما تیم جوانی است که با هدایت محمد بنا راهی رقابتهای جهانی می شود که او نیز شاید دو سال دیگر با این تیم جواب بگیرد.

وی افزود: کشتی خمره رنگرزی نیست که شش ماهه بتوان یک کشتی‌گیر تحویل گرفت. مثلا کی کشتی گیر نابغه و استثنایی همچون حمید سوریان از روزی که وارد کشتی شده تا روز که قهرمان المپیک می شود حدود ۸ سال زمان می برد که البته سوریان هم می توانست در المپیک ۲۰۰۸ پکن قهرمان شود اما در حقش نامردی شد و این قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ بدست آمد. من هم چنین وضعیتی داشتم و در المپیک سئول با دیدن کشتی های فلاح آغاز کردم و به لطف خدا در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی به قهرمانی در المپیک رسیدم.

مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی هم اکنون در حال برگزاری است که یکی از مهمترین مسایل مورد بررسی در این نشست، بحث مالی و بدهی های سنگین فدراسیون کشتی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied