شمانیوز
شما نیوز

ستاره سابق پرسپولیس از استقلال شکایت کرد! + عکس

آبی پوشان پایتخت در صورتی که نتواند رضایت مهاجم سابق خودش را جلب کند احتمال دارد با شکایت این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را هم داشته روبرو شود.

ستاره سابق پرسپولیس از استقلال شکایت کرد! + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  در حالی که گفته می شد آبی های پایتخت دیگر بدهی به بازیکنان قبلی خود نداشته باشند، اکنون اخبار ضد و نقیضی از وضعیت نگران کنندۀ این باشگاه به گوش می‌رسد.

 

آبی های پایتخت در صورتی که نتوانند رضایت مهاجم سابق خودش را جلب کنند احتمال دارد با شکایت این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را هم داشته روبرو شود.

 

 گادوین منشا بازیکنی که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را داشت به تیم استقلال تهران پیوست و هرگز هم نتوانست با این تیم روزهای خوب حضور در سرخ‌پوشان را تکرار کند او که فصل گذشته به مدت یک نیم فصل برای استقلال به میدان رفت مبلغی حدود 100 هزار دلار از استقلال طلبکار است و شنیده می شود که استقلالی ها را تهدید کرده در صورتی که پولش را نگیرد، در فیفا شکایتش را مطرح خواهد کرد البته مدیران استقلال هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده اند.

 

گادوین منشا مهاجم سابق استقلال با قراردادی ۲ ساله به تیم عجمان پیوست و برای این تیم بازی می کند. عجمان سال قبل تیام را در اختیار داشت و ایجنت هر دو نفر هم ‌یکسان است!

گفتنی است، باشگاه استقلال تهران که این روزها درگیر دریافت جواز حرفه‌ای باشگاه‌ها و پرداخت بدهی‌های سنگین خود در راستای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و شدیداً خطر تیغ محرومیت از حضور در این رقابت‌ها را پیش گوش خود می‌بیند بنا بر ادعای چندین منبع خبری ضد و نقیض متوجه پروندۀ جدیدی علیه خود شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied