شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند در راستای عقاب اسیا شدن

در صورتی که علیرضا بیرانوند تا پایان قراردادش در تیم پرسپولیس بماند، رکورد احمدرضا عابدزاده را خواهد شکست.

بیرانوند در راستای عقاب اسیا شدن

به گزارش شما نیوز و به نقل از ورزش سه علیرضا بیرانوند که تا سال 1400 با پرسپولیسی ها قرارداد داشت، پس از توافق با محمدحسن انصاری فرد، دو سال دیگر بر مدت زمان قراردادش افزود. در واقع او تا پایان لیگ بیستم بازیکن پرسپولیس محسوب می شد اما حالا تا بیست و دومین دوره لیگ حرفه ایران با قرمزهای تهران قرارداد دارد و می‌تواند به یک رکورد ویژه دست یابد.

 

بیرانوند اکنون چهارمین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می کند. او در لیگ شانزدهم و پس از فصل فاجعه بار ایمان صادقی، سوشا مکانی و لوبانف به تیم برانکو پیوست. قرمزها با این دروازه بان توانستند سه دوره متوالی قهرمان شوند و رکوردهای دفاعی مختلفی را جابجا کنند. در این همواره صحبت از جدایی این بازیکن مطرح می شد اما پس از درخشش در جام جهانی و مهار پنالتی رونالدو، این شایعات بیشتر و بیشتر شدند.

 

تا جایی که امسال کمتر کسی تصور می کرد بیرانوند در پرسپولیس بماند. شایعه پیشنهاد از تورینو، بشیکتاش و... سبب شد تا هواداران پرسپولیس نگران جدایی گلر خود باشند اما در نهایت هیچ باشگاهی نتوانست بند جداسازی این بازیکن را فعال کند و سرانجام او با امضای قراردادی تا 4 سال بعد با سرخ ها تمدید کرد.

 

اکنون در صورتی که بیرانوند تا پایان قراردادش در جمع قرمزهای پایتخت بماند، به رکوردی ویژه دست می یابد. یکی از باسابقه ترین و شاید بهترین دروازه بان تاریخ معاصر پرسپولیس احمدرضا عابدزاده بوده که شش سال در این تیم ماند و به اسطوره این باشگاه تبدیل شد، حال اگر بیرانوند تا 1402 پیراهن شماره یک پرسپولیس را بپوشد، از رکورد عابدزاده می گذرد و می تواند نام خود را پررنگ تر در دفتر تاریخ باشگاه ثبت کند.

 

احمدرضا عابدزاده همچنین یک دهه در تیم ملی عضویت داشت و 78 بازی ملی نیز انجام داد. علیرضا بیرانوند در 26 سالگی 36 بازی ملی دارد و شاید بتواند در عرصه ملی نیز از عابدزاده پیشی بگیرد. البته باید توجه داشت که اگر مشکل آسیب دیدگی عابدزاده پیش نمی آمد، او می توانست رکوردهای بهتری را خلق کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied