شمانیوز
شما نیوز

پاسور هفته دوم لیگ را بشناسید

امین پور علی بازیکن تیم گل گهر سیرجان امار ۹۸ درصد دقت پاس را از خود در هفته دوم رقابت ها ثبت کرد.

پاسور هفته دوم لیگ را بشناسید

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ورزش سه، بر اساس آمار یازده.کام از تمام بازیکنان حاضر در هفته دوم رقابت ها عناوین خلاق ترین،شوت زن و پاسورترین به سه بازیکن از تیم های استقلال ،شهر خودرو و گل گهر سیرجان تقدیم شد.

 

شوتزن هفته


اکبر صادقی در هفته دوم لیگ برتر بیش از هر بازیکن دیگری به سمت دروازه حریف ضربه زد. کاپیتان شهرخودرو در بازی با شاهین، ۴ شوت از ۱۵ شوت تیم اش را زد و با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی تیم اش داشت و نمره فنی ۸.۲ را کسب کرد.

01431938

 


پاسور هفته

 

امین پورعلی هافبک دفاعی جوان گل گهر، در بازی با سایپا ۱۰۸ پاس داد. گل گهر در این بازی ۶۴ درصد مالکیت توپ داشت و ۶۳۴ پاس، بین بازیکنان تیم سیرجانی رد و بدل شد. پورعلی با ۱۰۸ پاس و دقت پاس ۹۸درصد، رکورددار تعداد و دقت پاس در هفته دوم لیگ برتر بود و نمره فنی ۶.۵ را به دست آورد.

 

 

01431939

خلاق هفته


مهدی قائدی در بازی با فولاد، به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و آزادی عمل زیادی داشت. وینگر ۲۰ ساله استقلال در این بازی ۷ بار اقدام به دریبل مدافعین حریف کرد و ۳ بار توانست از سد یار روبرو بگذرد و با ارسال ۱ پاس کلیدی و ۵ سانتر، نقش پررنگی در طراحی حملات استقلال داشت. قائدی در این بازی ۱ بار هم با دریبل مدافع فولاد، خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او از زاویه بسته توسط گردان مهار شد.

 

 

01431937

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied