شمانیوز
شما نیوز

انتقاد جالب پیشکسوت پرسپولیس از کالدرون

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای آنالیز یا قضاوت کالدرون هنوز زود است و باید تا هفته ششم یا هفتم صبر کنیم و بعد نظر بدهیم.

انتقاد جالب پیشکسوت پرسپولیس از کالدرون
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، با سهراب انتظاری، مهاجم تند و تیز و گلزن اسبق پرسپولیس در مورد نمایش سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر و مهاجم برزیلی جدید این تیم گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
بله، هر دو بازی پرسپولیس را کامل دیدم.

پرسپولیس را بعد از رفتن برانکو چطور دیدید؟
طبیعتاً تغییرات روی نیمکت مربیگری تأثیرگذار بوده و هنوز بازیکنان با ایده‌های کالدرون هماهنگ نشده‌اند و مشخص است نمی‌توانند دستورات مربی را به طور کامل اجرا کنند.

پرسپولیس می‌تواند با کالدرون موفق شود؟
برای آنالیز یا قضاوت کالدرون هنوز زود است و باید تا هفته ششم یا هفتم صبر کنیم و بعد نظر بدهیم. پرسپولیس با وجود برد لیگ را خوب شروع نکرد، اما رفته رفته تیم از شرایط بدنسازی خارج می‌شود و حتی بازیکنان در بازی با تراکتور بهتر از بازی با پارس‌جنوبی بودند.

به نظر شما پرسپولیس قبل از هماهنگ شدن، در شهرآورد غافلگیر می‌شود؟
پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای دارد که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و به این راحتی‌ها غافلگیر نمی‌شوند و البته تیم هم ۵۰، ۶۰ درصد آماده است و به برد شهرآورد خوش‌بین هستم، چون تغییرات استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده و از این نظر کالدرون شانس بیشتری برای موفقیت دارد.

بیرون کشیدن دفاع کنار‌ها و آمدن دو مهاجم به جای آن‌ها در بازی با تراکتور کار درستی بود؟
این سبک تعویض را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام. کالدرون قصد داشت تیم را هجومی کند، اما این سبک تعویض‌ها عجیب بود. شاید فکر می‌کرد باخت یک بر صفر با ۲ بر صفر فرقی ندارد و تلاش کرد با تمام توان حمله کند.

جونیور را چطور دیدید؟
به نظر من خیلی زود بود برای جونیور که بازی کند، چون تازه به تیم اضافه شده و باید اول با بازیکنان هماهنگ شود. در این چند دقیقه‌ای که بازی کرد چیزی از او ندیدیم، اما امیدوارم در آینده بازی خوبی از او شاهد باشیم.

تغییرات مدیریتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آقای انصاری‌فرد خودش فوتبالی است و امیدوارم شرایط از گذشته بهتر شود. پرسپولیس این فصل هم در کادر فنی و هم در بخش مدیریتی تغییر داشته و به کادر جدید باید حداقل یک نیم‌فصل فرصت بدهیم مثل برانکو که کارش را در پرسپولیس خیلی خوب شروع نکرد، اما با حمایت همه جانبه، پرسپولیس را به ۳ قهرمانی پیاپی رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied