شمانیوز
شما نیوز

گل‌محمدی خبر داد؛

انتخابات هیت فوتبال پایتخت نزدیک

رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: انتخابات هیات فوتبال استان تهران به تعویق افتاده است.

انتخابات هیت فوتبال پایتخت نزدیک

به گزارش خبرنگار شمانیوز  وبه نقل از خبرنگار مهر، گل محمدی درباره انتخابات هیات فوتبال استان تهران به رادیو ورزش گفت: مهمترین دلیل تعویق انتخابات، قانون است. روز گذشته دبیر هیات فوتبال استان تهران نامه ای را به اداره کل فرستاد که سه نفر از اعضای مجمع تغییر کرده اند و نفرات جدیدی آمده اند. با استناد به اساسنامه هیات فوتبال، وقتی تغییری در اعضای مجمع رخ می دهد، موظف هستند بین ۷ تا ۱۵ روز قبل از انتخابات، اسامی به مراجع ذیصلاح اعلام شود.

وی افزود: چون رعایت قانون نشده بود نامه نوشتیم که برگزاری انتخابات قانونی نیست و پیشنهاد دادیم انتخابات به تعویق افتد. یکسری مسائل هم درباره نحوه انتخابات وارد است که با هماهنگی فدراسیون و وزارت ورزش در فرصت باقیمانده بررسی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره زمان برگزاری انتخابات یادآور شد: اینکه انتخابات پنجشنبه این هفته برگزار نمی شود، قطعی است ولی تاریخ برگزاری انتخابات را باید فدراسیون فوتبال تعیین کند.

گل محمدی ادامه داد: یکسری حواشی هم درباره نحوه برگزاری انتخابات وجود داشت. پیشنهاد ما در وزارت ورزش این است که کاندیدای ریاست هیات نباید هنگام انتخابات در این پست باشد. وزارت ورزش هم برای فدراسیون ها سرپرست تعیین می کند تا اصل عدالت رعایت شود. فدراسیون فوتبال به اساسنامه هیات فوتبال استناد می کرد که مورد نقد جدی است. ما در وزارت ورزش به صورت جدی به آن نقد داریم ولی باید همه تابع قانون باشیم. تا اساسنامه جدید نمی شود گفت انتخابات برگزار نمی شود. استناد قانونی برای تعویق انتخابات همین نامه است و ما هم اعلام کردیم قابل برگزاری نیست.

وی درباره احتمال منصوب شدن یک سرپرست جدید برای هیات فوتبال گفت: ما و وزارت ورزش در حال پیگیری هستیم که حتما سرپرست جدیدی انتخاب شود. البته باید این موضوع را با فدراسیون فوتبال رایزنی و آنها را قانع کنیم. برای پرهیز از هر شائبه این است که در صورت کاندیدا شدن رئیس فعلی، سرپرستی برای هیات تعیین شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied