شمانیوز
شما نیوز

بازیکن استقلال

خبر بد برای استقلال/ بازیکن محبوب استقلال از این تیم جدا شد + سند

مهدی قائدی بازیکن محبوب استقلال از این تیم جدا شد.

خبر بد برای استقلال/ بازیکن محبوب استقلال از این تیم جدا شد + سند

به گزارش شمانیوز، مهدی قائدی بازیکن محبوب استقلال به طور رسمی از این تیم جدا شد. بازیکن استقلال در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر جدایی اش از باشگاه استقلال را داد نوشت که از استقلال جدا شده و امیدوار است با پول انتقالش بخشی از مشکلات باشگاه استقلال کمتر شود.

استقلال

بیوگرافی مهدی قائدی

نام: مهدی قائدی

تاریخ تولد: ۱۴ ماه آذر ۱۳۷۷

محل تولد: بوشهر

قد: ۱۶۶ متر

پست: وینگر

ملیت: ایرانی

مهدی قائدی زاده ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر است. وی یک برادر و یک خواهر دارد. مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری است. او صورت زیبا و با نمک جنوبی دارد که همه را یاد بازیگر فیلم “باشو، غریبه ای کوچک” می اندازد. مهدی قائدی هم مانند سایر جنوبی های دیگر فوتبال تکنیک نابی دارد.

بیوگرافی مهدی قائدی,مهدی قائدی,ازدواج مهدی قائدی,مهدی قائدی فوتبالیستتصاویر اینستاگرامی مهدی قائدی 

فعالیت های مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبال را از دوران دبستان شروع کرده و در تیمهای محلی فوتبال را به صورت جدی شروع کرد. نخستین تیمی که مهدی قائدی در آن عضو بود باشگاه فوتبال ایران جوان بوشهر است و بعد از آن به باشگاه شاهین بوشهر پیوست. او در تیمهای پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و توانست در فصل ۹۶- ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. مهدی قائدی عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرده چون در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند.

پس از درخشش مهدی قائدی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست بکار شدند و او سرانجام در تیر ماه ۱۳۹۶ با قراردادی ۵ ساله به باشگاه استقلال پیوست. مهدی قائدی نخستین بازی خود برای باشگاه استقلال را در تاریخ ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۶ در مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی اش، تصویر خوبی از خود بر جای گذاشت.

مهدی قائدی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۹ در هفته ششم لیگ برتر اولین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند. او در فصل ۲۰۱۹–۲۰۲۰ شماره ۱۰ را بر تن کرد. او در هفته اول لیگ نوزدهم در بازی تیم استقلال مقابل ماشین سازی به صورت تعویضی به میدان رفت. همچنین در بازی با باشگاه نفت مسجد سلیمان نخستین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد.

حضور مهدی قائدی در عرصه ملی

مهدی قائدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. او بعد از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، نخستین مسابقه خود را در برابر زامبیا بمدت ۱۸ دقیقه انجام داد. او در بازی های انتخابی المپیک در سال ۲۰۲۰ با تیم ملی تحت هدایت حمید استیلی همراه بود.

حواشی مهدی قائدی در استقلال

مهدی قائدی پس از درخشش و گرفتن لقب یک پدیده با تیم استقلال به توافق رسید و راهی تیم پرطرفدار پایتخت شد. او خیلی زود نزد هواداران استقلال محبوب شد. در ابتدای حضور در تیم فوتبال استقلال به او زیاد اعتماد نشد و حواشی گوناگون، مهدی قائدی را از ترکیب این تیم دور کرد ولی با حضور آندره‌ آ استراماچونی چهره دیگری از مهدی قائدی ظاهر شد و توانست درخشش فوق العاده ای از خود نشان دهد. او حواشی زیادی برای باشگاه استقلال به وجود آورد که از جمله یکبار در مهرماه ۱۳۹۶ اخراج شد که علت آن بی حرمتی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به دلیل حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه ۹۸ از این تیم اخراج شد.

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

مهدی قائدی به علت همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی که از بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس هستند نظرها را به این سمت برده بود که او پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس (گادوین منشا -  شجاع خلیل زاده -  سیامک نعمتی -  بشار رسن) قرار میگیرد.

لقب باشوی کوچک زا به مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکن کم سن تیم استقلال، با جثه کوچک خود برای خیلی ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود به همین علت در بین طرفدارانش به باشو معروف است همینطور از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود. در زمان ورود مهدی قائدی به استقلال، سریع ویدیوهای دریبل و حرکات استثنایی او در دنیای مجازی پخش شد و همین مومضوع باعث محبوبیتش شد. وی برای پیوستن به استقلال ترک تحصیل کرده بود.

سانحهٔ رانندگی مهدی قائدی

مهدی قائدی در حالیکه برای کارهای مربوط در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ به دانشگاهش در بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او بهمراه بعضی از دوستانش سوار بر ماشین در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آن ها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود و منجر به جراحت شدید سرنشینان شامل سه پسر و یک دختر شد که عاقبت این سانحه منجر به مرگ مغزی و فوت احمدرضا شاکر، دوست صمیمی مهدی قائدی شد.  

مهدی قائدی پس از فهمیدن موضوع فوت دوستش احمدرضا شاکر، دچار مشکلات روحی شد. برطبق گزارشات مهدی قائدی که فاقد گواهینامه رانندگی بود پشت فرمان یک دستگاه پرادو بوده و دلیل این سانحه هم کورس گذاشتن با خودرویی دیگر اعلام شد. در آخر مهدی قایدی در دادگاه بدوی مقصر شناخته شد و به یک سال حبس تعزیری و پرداخت سیصد شصت میلیون تومان دیه محکوم شد.

ازدواج مهدی قائدی

باشگاه استقلال عکسی از مهدی قائدی انتشار کرد و از آسیب دیدگی وی و عدم حضورش در نخستین تمرین فصل آبی پوشان خبر داد اما چیزی که در این عکس توجه ها را بخود جلب کرد، وجود حلقه ای در دست چپ مهدی قائدی بود که سبب بوجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. او بعد از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله:« می خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده ام.» این اخبار را تکذیب کرد ولی بعد از بازی با باشگاه گل گهر سیرجان، با گفتن این که گلش را به مادر و همسرش تقدیم نموده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا مهدی قائدی بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

سرانجام مهدی قائدی در سن ۲۱ سالکی با انتشار عکسی در فضای مجازی خبر از ازدواج خود داد. پیوستن او به جرگه متاهلین بی تردید میتواند جنبه مثبتی برای عملکرد بهتر و با روحیه تر او در عرصه ورزشی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied