شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

قهر مسی پس از تعویض | فیلم

لحظه تعویض لیونل مسی با اشرف حکیمی در دقیقه 76 که به نظر با دلخوری فوق ستاره آرژانتینی همراه بوده است

حجم ویدیو: 824.96K | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش شمانیوز: اولین ترکش تیم پرستاره نمایان شد، در حالی که تنها 15 دقیقه تا پایان مسابقه باقی مانده بود تابلوی تعویض بالا رفت و لیونل مسی باید جای خود را به اشرف حکیمی می‌داد. ژست مسی هنگام خروج از زمین، گویای همه چیز بود.

مائورو ایکاردی در شبی که مثلث ترسناک پی اس جی متشکل از لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه درخشش مورد انتظار را نداشت توانست گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه لیون کند.

در دیداری که پی اس جی 2-1 برنده شد، این لیون بود که ابتدا با گل پاکتا پیش افتاد اما نیمار از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم کار را برابر کرد.

پارک دو پرنس انتظار نمایشی درخشان از مثلث MNM داشت اما هر چه از بازی می گذشت، کمتر به نظر می رسید که شاهد اتفاقی خاص از سوی این سه مهاجم برجسته باشیم اما هیچکس انتظار نداشت که لیونل مسی تعویض شود.

بازی به دقیقه 75 رسیده بود که تابلوی تعویض بالا رفت و مشخص شد که لیونل مسی باید با تصمیم مائوریسیو پوچتینو جای خود را به اشرف حکیمی بدهد. مربی آرژانتینی برای عوض کردن روند بازی دست به یک کار ریسکی زد و بهترین و سرشناس ترین بازیکن خود را بیرون کشید. کمتر شاهد بوده ایم که لیونل مسی در میانه بازی تعویض شود و او که به سختی تصمیم سرمربی خود را باور می کرد، با او دست نداد و با چهره ای بهت زده و ژستی متحیر، زمین را ترک کرد.

مسی در حالی راهی نیمکت شد که ابتدا کمی مکث کرد و با نگاهی معنا دار به پوچتینو نشان داد که به هیچوجه از تعویض خود راضی نیست.

لیونل مسی

مسی به روی نیمکت رفت و کنار هم تیمی هایش از جمله لئاندرو پاردس آرژانتینی نشست و چهره او همچنان تغییری نکرده بود و باور نمی کرد که زمین را ترک کرده است.

در هر صورت بازی به دقیقه 93 رسیده بود که مائورو ایکاردی روی پاس امباپه توانست گل برتری را بزند تا دو امتیاز خانگی از دست نرود.

این سومین بازی لیونل مسی با پیراهن پی اس جی بود و او هنوز نتوانسته نه گل بزند و نه پاس گل بدهد. تعویض امروز نیز اخرین چیزی بود که مسی توقع داشت. فعلا برای لئو در پاریس آفتابی در کار نیست و باید به انتظار روزهای پیش رو نشست.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از بازی برابر لیون از تصمیمش برای تعویض لیونل مسی دفاع کرد.

مسی که اولین حضورش در ترکیب پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی این تیم را تجربه می‌کرد نتوانست پس از 75 دقیقه گلی به ثمر برساند و از اقدام پوچتینو برای تعویض خود نیز استقبال نکرد. به نظر می‌رسید که او در مسیر نیمکت نیز حرفی به این سرمربی آرژانتینی زد.

بازی در آن مقطع با تساوی 1-1 دنبال می‌شد اما مائورو ایکاردی موفق شد گل پیروزی بخش دقیقه آخری برای پی اس جی به ثمر برساند تا این تیم بازی را با کسب سه امتیاز به پایان ببرد.

 با این که بازی به حالت دراماتیکی به پایان رسید اما پس از بازی بیشتر توجه‌ها معطوف به تصمیم پوچتینو برای تعویض مسی در زمانی بود که تیمش به گل نیاز داشت. این بازیکن 34 ساله هنوز گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و در نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی در آستانه گلزنی بود که موفق نشد.

پوچتینو پس از بازی در پاسخ به این سوال که دلیلش برای تعویض فوق ستاره هم‌وطنش چه بوده گفت:« همه می‌دانند که ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. ما 35 بازیکن بسیار قوی داریم. پس باید تصمیم‌گیری کنیم. باید انتخاب کنیم که 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی چه کسانی باشند. و سپس باید تصمیماتی را نیز در جریان بازی بگیریم. گاهی این تصمیم‌ها جواب می‌دهند و گاهی جواب نمی‌دهند. اما به همین دلیل است که ما در برابر نیمکت ایستاده و به این فکر می‌کنیم که باید چه کنیم. و این تصمیماتی است چه خوشتان بیاید یا نه، باید بگیرید تا ببینید که تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.»

او در ادامه اضافه کرد:« این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. پس از بازی سختی که برابر بروژ داشتیم مهم بود که دوباره پیروز شویم. لیون تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند. پس از گلی که دریافت کردیم باید خودمان را نشان می‌دادیم. هر سه بازی داریم و فرصت تمرین چندانی پیدا نمی‌کنیم.به همین دلیل بیشتر کارها را از طریق تحلیل‌های ویدیویی پیش می‌بریم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied