شمانیوز
شما نیوز

دایی: کریمی ارزش جواب دادن را ندارد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که حرف‌هایش ثبات ندارد و یک روز از فوتبال خداحافظی و فردا برمی‌گردد ارزشی ندارد که جواب او را بدهیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، علی دایی پس از پیروزی امروز مقابل مس کرمان در جمع دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در بازی امروز باز هم مقابل هواداران‌مان سربلند بودیم و این برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی در خصوص توپ‌های بازی نیز گفت: من که بازی نمی‌کنم تا بخواهم درباره توپ‌ها نظر بدهم اما بچه‌ها از این توپ‌ها راضی نیستند. ساخت این توپ‌ها اگر دیده باشید متعلق به سال 2007 است.

دایی ادامه داد: چه کسی می‌گوید مسئله مهم اخذ نظر فیفا است، توپ‌ها متعلق به سال 2007 است اما آنها الان این توپ را تولید کردند، مگر می‌شود؟ این مسائلی است که عنوان می‌کنند. توپ‌ها در اصطلاح ما ورزشی‌ها استوک است. استوکی که هفت سال مانده را آوردیم و در لیگ از آن استفاده می‌کنیم، من همیشه گفته‌ام اگر می‌خواهید کیفیت فوتبال‌ بالا برود مانند تیم‌های ملی ما که با توپ‌های آدیداس بازی می‌کنند باید به فکر این موضوع باشیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: شما ببینید AFC با چه توپی بازی می‌کند، ما باید کیفیت فوتبال‌مان را بالا ببریم، متأسفانه این توپ‌ها کیفیت کار بازیکنان ما را پایین می‌برد و اگر نگاه کنید درصد پاس‌های اشتباه و لو دادن توپ‌ها بسیار بالا رفته و اکثراً این توپ‌ها زیر پای بازیکنان می‌ماند.

دایی افزود: این فقط حرف من نیست، افرادی دیگر نیز این موضوعات را می‌گویند، پس بهتر است همه چیز را درست کنیم.

دایی در پاسخ به سؤالی که مسی‌ها معتقد بودند شما فوتبال جوانمردانه را رعایت نکردید، گفت: من نظری در این باره ندارم، فوتبال بازی مردانه است و با تنیس و پینگ‌پنگ فرق دارد اگر قرار باشد در هر اتفاقی توپ را بیرون بزنیم تا آخر بازی صد بار باید توپ را بیرون بزنیم، هیچ‌ کجای دنیا این مسائل مطرح نیست و متأسفانه فقط در فوتبال ما هر تیمی که می‌بازد از این حرف‌ها می‌زند.

وی افزود: یاوری آمد برای من دست زد اما من هم از ایشان تشکر کردم و تا کمر برای او خم شدم یاوری بزرگ من است و هیچ حرفی به ایشان نمی‌توانم بزنم، ایشان هر حرفی بزند مورد قبول من است و تا آخر عمر به او احترام می‌گذارم چون یاوری بزرگ‌تر من است و به او باید احترام بگذارم.

دایی ادامه داد: احترام یاوری و امثال او برای من واجب است اما یک مسئله وجود دارد، ما در حال بازی فوتبال هستیم مگر صدای من به بازیکنان می‌رسد که فریاد بزنم. اگر می‌خواستم توپ را بیرون بزنم مگر من در زمین بودم که این کار را انجام دهم؟ این حرف عجیبی است شما نگاه کنید هر جایی قانون بود و ما زیر آن زدیم از این حرف‌ها بزنید. هر توپی با برخورد بازیکنان به زمین نباید بیرون زده شود چون این ورزش فوتبال است و با بقیه رشته‌ها تفاوت دارد اگر بخواهیم هر توپی را بیرون بزنیم باید برای هر بازی 20 دقیقه وقت اضافه اعلام شود و آن وقت فوتبال بیشتر از 90 دقیقه می‌شود.

وی در خصوص نیامدن کریمی در بازی با تراکتور به سمتش و حواشی پیش آمده نیز گفت: از طرف چه کسی این حواشی‌ها ادامه دارد؟ من کاری به این حرف‌ها ندارم، مگر قرار است هر بازیکنی در هر بازی سمت من بیاید یا نیاید؟ نه چیزی از من کم می‌شود و نه چیزی به من اضافه می‌شود. حتی به ایشان هم چیزی کم یا اضافه نمی‌شد اگر این کار را می‌کرد. در فوتبال ما این حرف‌ها زیاد است اما در فوتبال دنیا این چیزها وجود ندارد که به سمت نیمکت حریف بروند این مسائلی است که در فوتبال ما باب شده است.

دایی گفت: اینکه می‌گویند دهنوی از طرف من دستور گرفته تا ایشان را بزند اصلاً و ابداً درست نیست. من هیچ‌وقت این کار را نمی‌کنم، در فوتبال هر کس در ضربه ایستگاهی بازیکن مستقیم را مهار می‌کند ما روی کارهای ایستگاهی مسائل تاکتیکی را مرور کردیم در جریان بازی هیچکس مسئول این نبود تا با کریمی من تو من کند، ما کارهای تاکتیکی خود را انجام داده‌ایم. شما می‌خواستید کریمی را آزاد بگذارم تا هر کاری دوست داشت انجام بدهد؟ ایرادی ندارد ایشان گفته من با سروصدا کارهایم را انجام می‌دهم، حرف‌هایش برای من قابل احترام است، ایرادی ندارد ایشان حرف‌های خودش را زده است چون همه آزادند تا حرف‌های خودشان را به زبان بیاورند. شاید ایشان برای من هم خیلی صحبت‌ها داشته باشد که بگوید. من در نشست مطبوعاتی‌ام نیز گفتم کسی که در حرف‌هایش ثبات ندارد و یک روز از فوتبال خداحافظی می‌کند و فردا برمی‌گردد اصلاً ارزش جواب دادن ندارد، پس بهتر است حرفی نزنیم.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied