شمانیوز
شما نیوز

اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس تکمیل شدند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور چهار فرد جدید تکمیل شد تا فعالیت باشگاه های پرطرفدار پایتخت وارد دورانی تازه شود. این اعضا در حالی معرفی شدند که رئیس دانشگاه آزاد حاضر نشد به جمع مدیران پرسپولیس بپیوندد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز) و براساس اعلام سایت وزارت ورزش و جوانان، طی احکام جداگانه ای از سوی محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان، احمد شهریاری و بهرام افشارزاده به جمع علی فتح ا... زاده، مقداد نجف نژاد و امیدوار رضایی در هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند.

در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز فداحسین مالکی و مهدی تاج به جمع سایر اعضای هیات مدیره که محمد رویانیان، محمدحسین نژادفلاح و علی پروین هستند، اضافه شدند.

پیش از این قرار بود فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درآید که وی با پیشنهاد حضور در جمع مدیران این باشگاه مخالفت کرد تا فداحسین مالکی بازهم به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآید.

فداحسین مالکی در دهه 80 مدتی به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد. در آن زمان علی سعیدلو، محمدحسن انصاری فرد و محمدحسین نژادفلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied