شمانیوز
شما نیوز

زمان مسابقه کشتی گیران ایرانی در مجارستان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):حسن رحیمی، مهدی تقوی و رضا یزدانی آزادکاران وزنهای 55، 66 و 96 کیلوگرم کشورمان یکشنبه شب حریفان خود را شناختند تا از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در وزن 55 کیلوگرم که 34 کشتی گیر حضور دارند، حسن رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رسول کالیف از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار آندریف از بلاروس و کیم از کره جنوبی روبرو می شود. در گروه رحیمی نریمان اسرافیلوف از روسیه و گئورگی ادیریاشویلی از گرجستان و کانگ ایل یانگ از کره شمالی از دیگر نفرات سرشناس هستند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنت مت کالف از آمریکا می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار ابراهیم از قطر و کونتایف از بلاروس روبرو می شود. خابالاشویلی از گرجستان، ماگمود قربان علی یف از روسیه، صفریان از ارمنستان و یاکوپ گور از ترکیه از دیگر مدعیان در گروه تقوی هستند..در این وزن 39 کشتی گیر بروی باسکول رفته اند.

در وزن 96 کیلوگرم که 33 کشتی گیر بروی باسکول رفتند رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ایوان یانکوفسکی از بلاروس مسابقه می دهد. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه رضایلدیریم از ترکیه و ساندو از کانادا روبرو می شود. در گروه یزدانی داتو کراشویلی از گرجستان، ینوکیان از ارمنستان و اولینیک از اوکراین از مدعیان محسوب می شوند.

رقابتهای وزنهای 60، 84 و 120 کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات وزن 74 کیلوگرم روز چهارشنبه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی