شمانیوز
شما نیوز

کی‌روش باخت خود را چگونه توجیه کرد؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سرمربی تیم ملی فوتبال پس از شکست مقابل لبنان گفت: دروازه بان لبنانی ها امروز ستاره میدان بود و بهتر است بگوییم عباس یک ، ایران صفر!  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از شكست تیم ملی فوتبال مقابل لبنان افزود: این بازی واقعیت ها را در زمین فوتبال نشان نداد. تیم ما مستحق باخت نبود و بر حریف احاطه کامل داشتیم. به نظر من امشب يك مرد افسانه‌اي متولد شد ( عباس دروازه‌بان تيم ملی لبنان) و بايد بگويیم عباس يك ، ايران صفر. تیم ما موقعیت های زيادي را به دست آورد اما از آنها استفاده نکردیم.

کی روش تصریح کرد: ما باید این بازی را با اختلاف یک یا دو گل پیروز می شدیم اما آنها تنها یک موقعیت گلزنی داشتند و با یک ضربه سر دروازه ما را باز کردند در تمامی 90 دقیقه مسلط بر بازی بودیم اما این نتیجه به آنها کمک کرد تا در ادامه با قدرتی مضاعف به مصاف سایر حریفان این گروه بروند.

وي در ادامه راجع به بازی مسعود شجاعی گفت: دروازه‌بان لبنان توانست بسياري از موقعيت‌هاي ايران را بگيرد و ستاره مسابقه امشب بود. اما شما بايد بدانيد كه 7 نفر از بازيكنان اصلي ما در این بازي غایب بودند كه اين موضوع بر کار ما تاثیرگذار بود. البته بازيكني مثل شجاعي تجربه کافی دارد و مي‌تواند به ما كمك كند. او در اردوي اردن بسيار خوب بود ولي وقتي كه با تيمي بازي مي‌كنيم كه وقت‌كشي مي‌كند ما چه كار مي‌توانيم بكنيم؟ حتی داور بازی در طول بازي به ضرر ايران سوت مي‌زد او می توانست بارها به بازیکنان لبنان به خاطر وقت کشی کارت بدهد که این کار را نکرد. در اين چنين شرايطي پدربزرگ شجاعي هم اگر بود نمي‌توانست برای ما كاري كند. اتفاقي كه در فوتبال آسيا مي‌افتد این است که برخی تیم ها می خواهند از طریق وقت کشی به نتیجه برسند که این رویه باید تغییر کند.

كي‌روش در ادامه گفت: تیمی مثل لبنان نبايد اين كار را انجام دهد اما در این بازی بازيكنان لبنان اين كار را كردند و هر وقت دلشان خواست خود را به زمين انداختند به نظرم داور بايد 10 دقيقه وقت اضافي مي‌گرفت هرگاه ايران رو به جلو بود، بازيكنان لبنان به زمين می افتادند و مانع حرکت تیم ملی ایران می شدند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به اين سوال كه آيا انتظار چنین نتيجه ای مقابل لبنان را داشتيد؟ گفت: من فقط مي‌توانم به لبنانی ها تبريك بگويم. دروازه بان آنها عملکرد بسیار خوبی داشت و بايد به بازيكنان لبناني نیز تبريك بگويم كه تلاش كردند و موفق شدند آنها در این بازی حتی انتظار گرفتن نتیجه مساوی را نیز نداشتند اما در نهایت پیروز شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied