شمانیوز
شما نیوز

به بهانه ادعای اخیر سرخپوشان؛

آیا پرسپولیسی ها 9 هفته مسموم بودند؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):بعد از شکستی دیگر که برای سرخپوشان رقم خورد، مباحثی مطرح شد که در نوع خود عجیب و غریب است.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):پرسپولیسی ها بر این نظرند که بازیکنان شان را مسموم کرده اند و تعدادی از آنها مدعی شده اند که به دلیل شرایطی که بر آنها مستولی شده، در دقایقی از بازی تعادل نداشته و حتی یکی دو بازیکن گفته اند که چشم هایشان در خلال بازی نمی دیده است!

درباره علل این اتفاق و سقم و صحت آن فعلا نمی توان قضاوت کرد و البته این موضوع که فردی یا افرادی دست به این اقدام زشت و ناجوانمردانه (آلوده کردن مواد غذایی اردوگاه پرسپولیس) زده باشند را نمی توان غیر ممکن دانست، زیرا در فوتبال بی حساب و کتاب ما هر اتفاقی ممکن است؛ کما اینکه چند سال قبل امیر قلعه نویی سرمربی استقلال قبل از بازی تیمش با یک تیم شهرستانی وقتی اخبار مشکوکی را شنید، دستور داد از مواد غذایی و بویژه سماور و قوری چای تیم مراقبت خاصی صورت گیرد و ... اما موضوع مهمتر، به خود پرسپولیس برمی گردد و چرایی بحران آن که به بازی با سپاهان و مسمومیت احتمالی چند بازیکن در یک بازی خلاصه نمی شود.

باید از پرسپولیسی ها که ماجرای اخیر را دستاویزی قرار داده اند تا شکست خود برابر سپاهان را در محاق قرار دهند، پرسید که؛ آیا در هفته های قبل از لیگ برتر نیز مسموم بودند که به رغم آنهمه هزینه نتوانستند دل هواداران خود را شاد کنند؟

مسلما داستان اخیر مسمومیت بازیکنان، بازی بد پرسپولیس برابر سپاهان را تحت الشعاع قرارداده است؛ همانگونه که بحث مذاکره رویانیان با فرهاد مجیدی، کنار گذاشتن علی کریمی را کمرنگ کرد و ...اما این تیم مشکلاتی فراتر از مسمومیت و پلیس بازی های اخیر دارد که همان مشکلات، امروز از تیم بزرگ و ریشه دار مملکت یک مجموعه ضعیف و پر حاشیه ساخته و سرخپوشان یکی از از بدترین دوره های حیات شان را طی می کنند.

پرسپولیس این فصل با وجود هزینه های فراوان- بخوانید ریخت و پاش- مجموعه ای بهم ریخته و نازیبا نشان داده و ره به جایی نبرده است که در این موضوع عواملی چون عدم شناخت کافی مدیریت از فضای فوتبال، حاشیه های فراوان، عدم استفاده از کادر فنی کارآمد و بازیکنان مناسب و ... نقش داشته اند؛ اما ظاهرا قرار است تمام این مسایل و معضلات جدی را در پس یک ماجرای پلیسی پنهان کنند؛ ماجرایی به نام توطئه!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied