شمانیوز
شما نیوز

نبرد کاپیتان محبوب پرسپولیس با ژاوی هرناندز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شاید برای فوتبال ما دنبال کردن شرایط و نتیجه نهایی دیدار دو تیم المسیمیر و السد جذاب‌تر از سایر بازی‌های هفته اول لیگ ستارگان باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

قرعه‌کشی لیگ ستارگان قطر انجام شد تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را در ایستگاه‌های مختلف رقابت‌ها شناسایی کنند. بر این اساس پنج لژیونر ما در رقابت‌های مذکور با قرعه متفاوتی روبه‌رو شده‌اند؛ به این ترتیب که جمعه 20شهریورماه آندو تیموریان با تیم جدیدش ام‌صلال در خانه الخور به میدان خواهد رفت.

اشکان دژاگه هم با العربی- شنبه آینده- از الوکره پذیرایی خواهد کرد که در فصل جدید دیگر رضا قوچان‌نژاد را در اختیار ندارد.

* جدال ژاوی- نوری

شاید برای فوتبال ما دنبال کردن شرایط و نتیجه نهایی دیدار دو تیم المسیمیر و السد جذاب‌تر از سایر بازی‌های هفته اول لیگ ستارگان باشد.

السد برای اولین‌بار از ژاوی هرناندز اسپانیایی رونمایی خواهد کرد و المسیمیر تاز‌ه‌وارد به لیگ ستارگان با بهره گرفتن از توانایی‌های محمد نوری کاپیتان فصل پیش پرسپولیس و دو ستاره پرتغالی و برزیلی‌اش تلاش خواهد کرد تا از ایستگاه اول لیگ دست خالی خارج نشود.

البته کادر فنی السد و در راس آنها حسین آموتای مراکشی این شانس را دارند که از رودریگو تابه‌تای برزیلی هم بهره ببرند تا در میانه میدان و البته فاز هجومی نمایشی دلپذیرتر داشته باشند. بی‌تردید حضور ژاوی ستاره‌ سال‌های اخیر بارسلونا در میانه میدان برابر السد یک نعمت است و تلاش محمد نوری در همین پست برای المسیمیر یک فرصت برای هوادارانش تا دیدار مذکور را دنبال کنند.

* جباری و منتظری برابر سربازهای پولدار

الجیش دیگر تیم متمول قطر در ایستگاه اول- یکشنبه 22شهریورماه- میزبان الاهلی است. تیم سربازها تحت هدایت صبری لاموشی فرانسوی دو بازیکن بسیار تاثیرگذار خارجی دارد. نفر اول رومارینهوی برزیلی است که فصل پیش در 21بازی وارد ترکیب اصلی الجیش شد و 16گل زد. در کنار این مهاجم باید از واگنر ریبریوی صربستانی نام برد که هافبکی 27ساله است و تاثیرگذار.

واگنر فصل پیش طی 16دیدار پنج گل برای الجیش زد. از سوی دیگر الاهلی با سرمربی نام‌آشنای خود زلاتکو کرانچار در میانه میدان دل به توانایی‌های مجتبی جباری بسته است. قطعا سنگ‌ عیار هافبک اسبق تیم‌ملی ایران در تقابل با هافبک‌های سرشناس الجیش محک خواهد خورد.

الاهلی در خط دفاعی خود هم پژمان منتظری را به خدمت گرفته است که پس از حضور در ام‌صلال تجربه کافی بازی در لیگ ستارگان را به‌دست آورده است. قطعا پژمان در تقابل با رومارینهوی برزیلی روز دشواری را پشت‌سر خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی