شمانیوز
شما نیوز

بدترین شروع مرد محبوب استقلالی‌ها +جدول عملکرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کسب تنها سه امتیاز از پنج بازی، هم بدترین شروع نفت در تاریخ لیگ برتر بوده و هم بدترین شروع منصوریان در دوران مربیگری‌اش به حساب می‌آید و تیمی که قرار بود با منصوریان و ستاره های اسمی اش در مسیر قهرمانی آسیا گام بردارد اصلا خوب نیست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

این روزها آسمان نفت در لیگ برتر فوتبال ایران آبی نیست. در لیگ قهرمانان آسیا هم شکست خانگی برابرالاهلی امارات سبب شد تا امیدهای این تیم برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر قاره کهن کمتر شود.

تیمی که قرار بود با منصوریان و ستاره های اسمی اش در مسیر قهرمانی آسیا گام بردارد، شروعی ناامید کننده در فصل پانزدهم داشته تا جایی که پس از گذشت 5 بازی هنوز رنگ برد را ندیده است.

نفت تیم شگفتی ساز لیگ چهاردهم، فصل را با تساوی خارج از خانه مقابل تراکتورسازی استارت زد و پس از آن در خانه مقابل صبا به تساوی رضایت داد. شاگردان منصوریان در هفته سوم به سیاه جامگان تازه وارد باختند و پس از آن هم در خانه مقابل ملوان به تساوی 3-3 رسیدند. تازه‌ترین ناکامی طلایی پوشان تهرانی هم در آسیا رقم خورد، جایی که نفت در خانه به الاهلی امارات باخت تا در آستانه حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

قابل تامل اینکه کسب تنها 3 امتیاز از 5 بازی، هم بدترین شروع نفت در تاریخ لیگ برتر بوده و هم بدترین شروع منصوریان در دوران مربیگری اش به حساب می آید. برای روشن شدن این موضوع نگاهی به تمام شروع های نفت و منصوریان داشته ایم.

* بدترین استارت علی منصور

پیش تر عنوان شد که منصوریان در سومین فصل دوران مربیگری اش از 5 بازی ابتدایی تنها 3 امتیاز گرفته است. این در حالی است که وی فصل پیش از 5 بازی بازی ابتدایی فصل با نفت تهران، 7 امتیاز گرفته بود و وضعیت بهتری نسبت به امسال داشت. البته فراموش نکنیم که نفت امسال پنجمین بازی اش را در آسیا انجام داده و یک بازی لیگ برتری اش به تعویق افتاده است.

به گزارش مشرق، شروع این فصل مرد محبوب آبی‌ها حتی از شروع این مربی با پاس همدان در لیگ نهم هم ضعیف تر بوده است. منصوریان در 5 هفته ابتدایی لیگ نهم برای پاسی ها 4 امتیاز جمع کرد تا یک امتیاز بیشتر از امسال در کارنامه داشته باشد.

جدول تمام آغازهای منصوریان

فصل

تیم

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

نهم

پاس همدان

1

1

3

5

8

4

چهاردهم

نفت تهران

2

1

2

8

6

7

پانزدهم

نفت تهران

-

3

2

4

6

3

تا پیش از شروع فصل پانزدهم، بدترین شروع نفت تهران در تاریخ لیگ برتر به نام حسین فرکی ثبت شده بود. در لیگ دهم نفت تهران از 5 بازی ابتدایی اش در لیگ برتر تنها 6 امتیاز گرفت تا در پایان هفته پنجم تیم یازدهم جدول رده بندی باشد. نفت در اولین فصل حضورش در لیگ برتر برای بقا می جنگید و با این شروع موفق شد سهمیه اش را حفظ کند.

حالا منصوریان در 5 هفته ابتدایی 3 امتیاز کمتر از فرکی جمع کرده و همین مساله می تواند باعث نگرانی مسوولان نفت شود. فراموش نکنیم مدیران نفت تا به امروز هیچ وقت در میانه راه مربیان خود را اخراج نکرده اند اما باید دید این اتفاق هم برای منصوریان هم رخ نمی دهد یا سرنوشت دیگری در انتظار وی است؟

جدول آغازهای لیگ برتری نفت تهران

فصل

مربی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

رتبه در جدول لیگ

دهم

حسین فرکی

1

3

1

6

7

6

11

یازدهم

حسین فرکی

2

2

1

7

6

8

6

دوازدهم

منصور ابراهیم زاده

2

2

1

9

5

8

7

سیزدهم

یحیی گل محمدی

3

1

1

9

6

10

3

چهاردهم

علیرضا منصوریان

2

1

2

8

6

7

7

پانزدهم

علیرضا منصوریان

-

3

2

4

6

3

15

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied