شمانیوز
شما نیوز

ساموئل بازگشت، عمران‌زاده سوژه شد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): هافبک ترینیدادو توباگویی استقلال پس از چند روز غیبت به تمرینات این تیم بازگشت.

تسنیم نوشت: تمرین نوبت بعدازظهر تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* ساموئل که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به ایران نیامده بود، امروز در تمرین حاضر شد. بازیکنان استقلال از جمله سیاوش اکبرپور و مهدی رحمتی به شوخی حضور ساموئل در تمرینات را به او خوشامد گفتند. این بازیکن چند دقیقه ای با امیر قلعه نویی نیز صحبت و دکتر ستوده صحبت های سرمربی استقلال برای این بازیکن ترجمه کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت های خود از غیبت ساموئل گلایه کرد.

* مطابق چند روز گذشته تمرین استقلال با غیبت ملی پوشان، محمد قاضی، احمد جمشیدیان، سید حسین حسینی و فردین عابدینی برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری و سیاوش اکبرپور در یک طرف و مهدی رحمتی، مهران قاسمی و محمد مهدی نظری در طرف دیگر دیگر بازی تنیس فوتبال انجام دادند. در این بخش از تمرین بازیکنان دو تیم کری خاصی داشتند و هیچ کدام دوست نداشتند شکست بخورند.

* امیر قلعه نویی به همراه مرتضی کامرانی مدیر کمپ استقلال از قسمت های در حال ساخت این کمپ بازدید کرد. مدیر کمپ استقلال درباره آماده شدن قسمت های مختلف این کمپ به سرمربی استقلال توضیحاتی داد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر امیر حاج قاسم کارهای سرعتی و استقامتی را انجام دادند و سپس در دو گروه مشغول بازی آقاوسط شدند. در بازی آقاوسط در یک گروه بازیکنانی چون فرهاد مجیدی، علیرضا نیکبخت واحدی، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، حنیف عمران زاده و لاوره حضور داشتند. وقتی فرهاد مجیدی و سیاوش اکبرپور در وسط قرار می گرفتند بازیکنان از این مسئله خوشحال می شدند. این موضوع باعث شده بود نگاه امیر قلعه نویی نیز به بازی آنها جلب شود.

* بازیکنان پس از پایان بخش آقاوسط بازی دست رشته انجام دادند که این قسمت از تمرین سروصدای زیادی در کمپ ایجاد کرده بود و بازیکنان برای عبور از یکدیگر دست به هر کاری می زدند. پس از پایان این بخش از تمرین بازیکنان زیر نظر مجید صالح در دو گروه کارهای ترکیبی، بازی سازی از خط دفاع و بردن توپ به جناحین را انجام دادند.

* در حالی که ساموئل به طور اختصاصی در حال دویدن دور زمین بود امیر قلعه نویی باز هم دقایقی با او به صورت خصوصی صحبت کرد.

* در شرایطی که بازیکنان مشغول انجام تمرین بودند فرهاد مجیدی و علیرضا نیکبخت واحدی نحوه صحبت کردن حنیف عمران زاده با تلفن همراه خود را سوژه کرده بودند که این موضوع باعث خنده بازیکنان شده بود.

* منصور پورحیدری از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بود. همچنین حدود 50 نفر نیز از تماشاگران در تمرین حضور داشتند.

* حمید بابازاده مطابق روز گذشته تمرینات اختصاصی و سنگینی را برای دروازه بانان از جمله مهدی رحمتی در نظر گرفته بود.

* بخش پایانی تمرین استقلال شوت به دروازه بود که در این بخش از تمرین سیاوش اکبرپور و نظری به همراه فرهاد مجیدی در زدن ضربات موفق تر از سایر بازیکنان بودند.

* برخی بازیکنان استقلال در خصوص دیدار روز سه شنبه تیم ملی با تایلند با یکدیگر صحبت می کردند.

به گزارش تسنیم، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied