شمانیوز
شما نیوز

مباحث جنجالی مالی در مجمع فدراسیون فوتبال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بررسی بودجه ی سالانه ی فدراسیون فوتبال و حواشی آن بحث های داغی را در مجمع عمومی این فدراسیون ایجاد کرد که در اوج این مباحث، کفاشیان و درودگر و هم چنین نبی و عابدینی بحث های شدیدی با هم داشتند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ایسنا نوشت: در خلال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که از صبح امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، بحث بودجه ی سالانه ی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت که این مساله در لحظاتی بحث های داغ و جدی را بین اعضا به وجود آورد.

در جلسه ی مجمع هرازگاهی یکی از اعضا بلند می شد و ایرادی را که به گزارش بازرس مجمع داشت با صدای بلند اعلام می کرد و بحث جدیدی را به وجود می آورد. این بحث ها گاهی با فریادهای طرفین بر سر یکدیگر همراه می شد که در مقطعی به جدال لفظی چند تن از اعضا با رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال انجامید.

نقطه ی شروع ماجرا جایی بود که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اعتراض به یکی از مدیران لیگ دسته دو جلسه جمع را ترک کرد. پس از آن تا چند دقیقه بازرس مالی مجمع مورد هجمه ی اعضا قرار گرفت.

در همین راستا منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران خطاب به شیخ سفلی بازرس مالی مجمع گفت: چه دلیلی وجود داشت که سازمان وقت تربیت بدنی طبق گفته ی کفاشیان پولی را به فدراسیون بدهد تا برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس ساختمان خریداری شود؟

در این لحظه کفاشیان گفت: اگر ایراد و ابهامی بر بودجه ی اعلام شده دارید طی 15 روز آینده اطلاع بدهید تا برطرف کنیم.

وی هم چنین گفت: می گویند کمیته ملی المپیک قرار است 7 میلیارد تومان به ما بدهد؛ در حالی که این کمیته 500 میلیون تومان هم نمی تواند بدهد؛ چون بودجه 7 میلیاردی برای همه ی باشگاه هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied