شمانیوز
شما نیوز

پس از صعود به یک‌چهارم نهایی:

انتقاد دایی از آکادمی باشگاه پرسپولیس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش برتر از الوند همدان بود و استحقاق پیروزی و صعود به مرحله بعدی را داشت. وی همچنین گفت: این معضلی بزرگ برای پرسپولیس است که سرمربی تیم بزرگسالان نظارتی بر تیم های پایه ندارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مهرنوشت: علی دایی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوند همدان و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما در ادامه خوب نبودیم و الوند صاحب توپ شد. البته آنها فرصت خوبی برای گلزنی نداشتند.

وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما چنین اتفاقی نیفتاد. ما چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر هیچکدام از بازیکن مان برای آن مسابقه که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، مصدوم نشدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در این مسابقه همه جوره برتر از تیم الوند بودیم و خطری روی دروازه ما ایجاد نشد. حق مان پیروزی بود.

وی با اشاره به اینکه آیا روی تیم های پایه باشگاه نظارتی دارید که از بین آنها بازیکنان مطرح را به تیم اصلی بیاورید، اظهار داشت: برخلاف همه جای دنیا، هیچگونه نظارتی بر تیم های پایه پرسپولیس ندارم. دلیلش هم این است که از قبل اکادمی تشکیل و برای آن رئیس گذاشتند. این یک معضلی بزرگ برای پرسپولیس است.

دایی خاطرنشان کرد: آن سالی که در سایپا قهرمان شدیم، تمام مربیان تیم های پایه سایپا را خود من انتخاب کردم که از 5 تیم پایه، در 4 رده قهرمان و تنها در یک رده که فکر می کنم نوجوانان بود، چهارم یا پنجم شدیم. در سایپا من روی تیم های پایه کنترل و نظارت داشتم، با مربیان آنها در ارتباط بودم و سیستم بازی ها این تیم ها هم یکسان بود تا اگر زمانی به یکی از بازیکنان تیم های پایه احتیاج پیدا کردیم، به مشکل نخوریم.

وی همچنین اضافه کرد: در پرسپولیس اما اینگونه نیست چون از اول مربیان این تیم ها انتخاب و مجموعه ای جدا به اسم آکادمی فوتبال ایجاد شده است که من خبری از آن ندارم. این آکادمی برای خودش کار می کند و با ما هم ارتباطی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شعارهایی که علیه فرهاد مجیدی در این بازی از سوی هواداران پرسپولیس مطرح شد، هم اینگونه واکنش نشان داد: من همیشه تاکید دارم که هواداران باید احترام رقیب را نگه دارند. مجیدی برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیده و به نظرم شایسته تشکر و قدردانی است نه اینکه شعارهایی علیه او بدهیم که هیچ بوده و هیچ کمکی به ما نمی کند. باید به عنوان هوادار پرسپولیس فرهنگ بالای خود را نشان داده و به جای شعار، بازیکن را تشویق کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز جمعه با برتری 2 بر صفر برابر الوند همدان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied