شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده بازگشت ناگهانی بازیکن پرسپولیس به ایران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کنعانی که البته نسبت به دو بازیکن دیگر چهره ممتازتری بود و سابقه ملی داشت، خیلی زود از پرتغال دیپورت شد و بدون حتی یک دقیقه بازی به ایران بازگشت

شهر خبر نوشت: حسین کنعانی مدافع چپ جوان پرسپولیس یکی از سه بازیکنی بود که در ابتدای فصل جاری از کانال سرخ ها به باشگاه بیرامار پرتغال ترانسفر شد تا در کنار اسماعیل زاده و کهندانی دو بازیکن جوان دیگر پرسپولیس، در این تیم بازی کند. اما کنعانی که البته نسبت به دو بازیکن دیگر چهره ممتازتری بود و سابقه ملی داشت، خیلی زود از پرتغال دیپورت شد و بدون حتی یک دقیقه بازی به ایران بازگشت! اگرچه گفته می شود کنعانی از پرتغال دیپورت نشده و باشگاه بیرامار کماکان این بازیکن را می خواهد و دلیل بازگشت این بازیکن جوان عدم صدور ITC وی بوده و به همین دلیل کنعانی نمی توانسته بیشتر از این در پرتغال اقامت کند، اما این بازیکن جوان نمی خواهد به پرتغال برگردد و دوست دارد در ایران به بازی اش ادامه دهد. چراکه بازگشت وی پشت پرده عجیبی داشته که به شدت وی را آزرده کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که کنعانی برای ترانسفر به بیرامار برخلاف دو بازیکن دیگر، با مشاور ارشد رویانیان و یکی از مدیران امور بین الملل رویانیان قرارداد شخصی نبسته و چون از این انتقال چیزی نصیب آن فرد نشده، آقای مدیر روابط بین الملل از صدور ITC وی جلوگیری کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied