شمانیوز
شما نیوز

رونالدو خانه نشین شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از مصدومیت مقابل آلمریا دو هفته استراحت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مصدومیت کریستیانو رونالدو برطرف شده است. کارلو آنچلوتی می‌توانست بدون هیچ مشکلی از او در دیدار مقابل وایادولید استفاده کند. سرمربی ایتالیایی و دستیارانش عقاید متفاوتی در این باره داشتند. رونالدو که از 23 نوامبر به دلیل مصدومیت مقابل آلمریا در ترکیب تیمش قرار نگرفته است، تا دهم دسامبر مقابل کپنهاگن در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیراهن سفیدش را بر تن نخواهد کرد. در این بازی هم در صورتی که آنچلوتی بخواهد حضور وی ضروری نخواهد بود، زیرا رئال مادرید از مرحله گروهی این مسابقات صعود کرده است.

این دوره استراحت برای بازیکنی که همیشه تمام توانش را به کار می‌بندد و هرگز از لحاظ بدنی ناآماده نیست، عجیب به نظر می‌رسد اما آنچلوتی که استراحت و فعالیت بازیکنانش را به صورت بسیار مؤثری کنترل می‌کند، تصمیم گرفته به رونالدو استراحت دهد تا از او با آمادگی کامل در آخرین بازی‌های سال استفاده کند.

رونالدو شنبه به زمین تمرین مادرید در والدبباس رفت و تمریناتی انجام داد؛ پس از آن مانند سایر هم‌تیمی‌هایش دو روز استراحت داشت. آنها سه‌شنبه به تمرینات بازمی‌گردند و تمرین برای رقابت‌های کوپا‌دل‌ری مقابل الیمپیک دی ژاتیوا را آغاز خواهند کرد؛ هرچند کریستیانو رونالدو به دلیل محرومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد. بنابراین هنگامی که این تیم برای برگزاری دور رفت این مسابقه به والنسیا سفر می‌کنند، رونالدو در مادرید خواهد ماند و برنامه تمرین شخصی‌اش را انجام خواهد داد.

بنابراین رونالدو تا پایان 2013 تنها می‌تواند در سه مسابقه شرکت کند که همه آنها بازی‌های خارج از خانه هستند. بازی تقریبا بی‌اهمیت مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا، دو بازی خارج از خانه در پامپلونا و والنسیا؛ بازی‌هایی هستند که آنچلوتی بیشترین انتظار را از بازیکنانش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی