شمانیوز
شما نیوز

دغدغه قهرمان پرورش‌اندام جهان چیست!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):قهرمان پرورش‌ اندام جهان مهم‌ترین دغدغه خود را در حال حاضر نداشتن شغلی برای کسب درآمد عنوان کرد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،احمد پایدار اظهار داشت: قهرمانانی که در میادین ورزشی با کسب عنوان قهرمانی برای جمهوری اسلامی افتخارآفرین شده و غرور ملی را در جامعه ایجاد می‌کنند نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولان هستند.

وی افزود: تشکیل کارگروهی در شهرستان کاشان که بتواند پیگیر مسائل و مشکلات ورزشکاران قهرمان باشند، ضروری است و این کارگروه می‌تواند نقطه اتکا ورزشکاران برای عبور از مشکلات پیش رو باشد.

قهرمان پرورش‌ اندام جهان مهمترین دغدغه خود را در حال حاضر نداشتن شغلی برای کسب درآمد دانست و افزود: تمام وقت و زندگی خود را صرف ورزش و هزینه سنگین تمرینات کرده‌ام و به دلیل نداشتن شغل و کسب درآمد بیشتر اوقات شرمنده خانواده‌ام هستم.

پایدار دوران قهرمانی ورزشکاران را دورانی گذرا و کوتاه دانست و یادآور شد: بیشترین فکر و ذهن ورزشکاران قهرمان حتی در دوران قهرمانی به فراهم شدن شغلی برای بعد از دوران قهرمانی معطوف است تا بتوانند از این طریق امرار معاش کنند.

وی تصریح کرد: مربی‌گری این رشته درآمدی ندارد و ادامه فعالیت‌های ورزشی برای حضور در مسابقات نیز مستلزم هزینه‌های سنگین رژیمی است.

دارنده پنج عنوان قهرمانی مسابقات پرورش اندام آسیا و جهان یادآور شد: برای حضور در مسابقات پرورش اندام جهانی موسوم به «آرنولد کلاسیک»در مادرید اسپانیا تمرینات خود را بعد از قهرمانی در شصت و پنجمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام «ifbb» هندوستان در آبان‌ ماه سال گذشته آغاز و از فروردین‌ ماه امسال نیز تمرینات اصلی را برای حضور موفق در این مسابقات شروع کردم.

وی از حمایت اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: انتظار می‌رود ورزشکاران قهرمان شهرستان کاشان همچنان از حمایت‌های مسئولان خود بهره‌مند باشند.

قهرمان پرورش اندام جهان بزرگ‌ترین آرزوی خود را کسب عناوین جهانی در زمان حیات پدر خود دانست و گفت: همیشه آرزوی حضور پدر در کنارم در ساعات کسب موفقیت‌ها را داشته‌ام و آرزو می‌کردم با کسب مقام‌های قهرمانی‌ در آسیا و جهان بتوانم شادی‌هایم را با وی تقسیم می‌کردم.

وی در ادامه با ذکر مقام‌های بین‌المللی خود بیان کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی پرورش اندام «آرنولد کلاسیک» اسپانیا پنجمین عنوان قهرمانی من در رقابت‌های آسیایی و جهانی محسوب می‌شود.

پایدار با اشاره به رشته‌های مختلف مسابقات اسپانیا عنوان کرد: مسابقات پرورش اندام جهانی «آرنولد کلاسیک» امسال برای دومین بار در کشور اسپانیا با حضور 630 شرکت کننده در رشته‌هایی مانند پاورلیفتینگ، ژیمناستیک، پرورش اندام، بادی کلاسیک و مچ‌اندازی برگزار شد.

وی افزود: برای کسب عنوان قهرمانی وزن 80 کیلوگرم این رقابت‌ها 18 نفر شرکت کننده حضور داشتند که در نهایت موفق شدم حریف اصلی خود را که ورزشکاری از کشور اواکراین بود پشت سر گذشته و با کسب عنوان قهرمانی این وزن پرچم جمهوری اسلامی را در سالن مسابقات به اهتزاز درآورم.

به گفته وی تیم 10 نفره پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره، یک برنز و یک مقام پنجمی در جمع امتیازات تیمی عنوان سوم مسابقات را کسب کرد.

پایدار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضورش در گلزار شهدای کاشان پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات مادرید اسپانیا تأکید کرد: تمام عناوین قهرمانی آسیا و جهان در سال‌های گذشته و قهرمانی امسال در مسابقات اسپانیا به برکت خون شهداست چراکه دلاوری‌های آنان موجب استقلال و پیشرفت این سرزمین در حوزه‌های گوناگون شده است.

وی افزود: قهرمانان واقعی جمهوری اسلامی شهدایی هستند که در راه دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

مسابقات پرورش اندام جهانی «آرنولد کلاسیک»اسپانیا به مدت چهار روز از 11 تا 15 اکتبر در مادرید اسپانیا برگزار شد و احمد پایدار قهرمانی نامدار این رشته در وزن 80 کیلوگرم با کسب عنوان قهرمانی به وطن بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied