شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار هندبال ایران و قطر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا برابر قطر مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در چارچوب مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا در بحرین تیم های ملی ایران و قطر رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 23 بر 22 به سود قطر خاتمه پیدا کرد. این در حالی بود که نیمه نخست این بازی با حساب 12 بر 11 به سود قطر تمام شده بود. این نخستین شکست شاگردان رافائل در این دوره از مسابقات بود که برابر تیم چند ملیتی و بین المللی قطر رقم خورد.

با این نتیجه تیم ملی هندبال ایران باید در مرحله رده بندی به مصاف بازنده جدال تیم های بحرین و امارات خواهد رفت و قطر هم راهی فینال شد. پیش از این صعود تیم های ایران، قطر، بحرین و امارات به رقابت های جهانی قطعی شده بود.

قطری ها در تاریخ 15 دوره قبلی موفق به حضور در 11 دوره شده و با کسب دو نقره در سال های 2002 ایران و 2012 عربستان و دو برنز در سال های 2004 قطر و 2006 تایلند از جمله تیم های پر افتخار این رقابت ها بوده و سخت در پی آن هستند تا نخستین قهرمانی خود را با توجه به حذف تیم هایی چون کره جنوبی و ژاپن جشن بگیرند.

قطری ها از وجود ریورا والرو، سرمربی تیم ملی اسپانیا که سال گذشته موفق شد قهرمانی جهان را به دست آورد، سود می بردند و با چندین بازیکن غیر بومی تیمی منسجم را وارد کارزار رقابت ها کرده اند. قطر در دوره گذشته 2012 عربستان در دیدار نهایی مغلوب کره جنوبی شد و به مدال نقره بسنده کرد. تیم ملی ایران در تاریخ بازی های جام ملت ها سه بار به مصاف قطر رفته بود که در هر سه مسابقه نتیجه را واگذار کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied