شمانیوز
شما نیوز

نتیجه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نوجوان ملی پوش کشورمان، مدال طلای وزن ۴۵- کیلوگرم دهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان از یک شنبه سوم الی ششم فروردین ماه به میزبانی چین تایپه و در سالن "آره نا" شهر تایپه در حال پیگیری است. امروز و در سومین روز این مسابقات مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال به مصاف حریفی از کشور روسیه رفت که در پایان و با کسب نتیجه 12 بر 4 به مدال طلای این وزن دست یافت. اسحاقی در نخستین مبارزه خود، نماینده آمریکا را با نتیجه 17 بر یک از پیشِ رو برداشت و در دومین دیدار به مصاف حریف فرانسوی رفت که وی را نیز با نتیجه 14 بر صفر از شکست داد و در سومین مبارزه خود به مصاف تکواندوکاری از کشور آلمان رفت که در پایان و با کسب نتیجه 8 بر صفر مدال برنز خود را قطعی کرد. تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف نماینده ای از کشور ترکیه رفت که در پایان با کسب پیروزی 16 بر 4 به دیدار فینال این وزن راه یافت و در نهایت مدال طلا گرفت. نخستین طلای ایران بر گردن علیزاده در ادامه رقابتهای سومین روز این دوره از مسابقات، کیمیا علیزاده در دیدار فینال به مصاف حریفی از کشور آلمان رفت که با یک مبارزه دقیق،مقتدرانه با نتیجه 9 بر یک، به مدال طلای این وزن دست پیدا کرد و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد. علیزاده در نخستین دیدار خود " ماکولو " از آمریکا را مقتدرانه با نتیجه 12 بر صفر از پیش رو برداشت و در دومین دیدار خود نماینده کنگو را با نتیجه 21 بر صفر شکست داد، در سومین دیدار خود نماینده یونان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب خود کرد. تکواندوکار وزن 52- کیلوگرم کشورمان در چهارمین دیدار خود نماینده کره را با نتیجه 3 بر صفر از پیش برداشت و به فینال رقابتهای این وزن راه پیدا کرد. این دوره از مسابقات یکشنبه هفته جاری در چین تایپه آغاز شد که تاکنون مسابقات هشت وزن دختران و هشت وزن پسران برگزار شده که تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شده است. مهدی اسحاقی و کیمیا علیزاده دو مدال طلا، امیرحسین امیدی و فاطمه اموری هم دو مدال نقره برای تیم ملی کشورمان کسب کرده اند.

در روز سوم تکواندوکاران کشورمان با دو طلا و یک نقره عملکرد بهتری نسبت به سایر کشورها داشتند. انگلیسی ها با دو طلا و یک برنز بعد از نمایندگان کشورمان مبارزات بهتری به نمایش گذاشتند و کره ایی ها هم یک طلا، یک نقره یک برنز کسب کردند.

اما فردا چهارشنبه در روز پایانی این مسابقات چهار نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند. در وزن 46- کیلوگرم دختران که 29 تکواندوکار حضور دارند ناهید کیانی دور نخست به مصاف "پاتریشیا استرنو" از سوئد می رود و در صورت برتری با برنده مبارزه فنلاند و آمریکا مبارزه می کند. در وزن 55- کیلوگرم نیز مهسا جدی پس از کسب مدال نقره مسابقات کسب سهمیه المپیک در این مسابقات جهانی نوجوانان به دیدار رقبای خود می رود. در این وزن 43 تکواندوکار وزنکشی کرده اند که جدی دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه اسلوونی و کانادا دیدار می کند.

در بخش پسران و در وزن 59- کیلوگرم کامران امانلو در اولین دیدار با " "الکساندرا تراوندل" از مولداوی مبارزه می کند و در صورت برتری یکی از تکواندوکاران کانادا یا ترکیه را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 64 تکواندوکار حضور دارند. در وزن 63- کیلوگرم هم 62 تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت که نیما معظمی در اولین دیدار به مصاف "آموپونیه" از آفريفای جنوبی می رود. معظمی در صورت گذر از سد این حریف خود باید با برنده پیکار تکواندوکاران روسیه و کانادا دیدار کند.

این دوره از مسابقات با حضور 803 تکواندکار از 103 کشور جهان در چین تایپه جریان دارد.

نتيجه مسابقات تکواندو قهرماني جهان,فدراسيون تكواندو,,ثبت نام مرحله دوم يارانه,جام جهاني فوتبال,جام جهاني برزيل,دانلود,آهنگ,عکس,دانلود آهنگ,بازي,فيلم,چت,اندرويد,دانلود اهنگ,google,عکس,دختر,زن,لباس,تصوير,ايران,فيلم,عروس, girl,hot,World Cup, World Cup,World Cup in Brazil, Malaysian Airlines,
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied