شمانیوز
شما نیوز

چرا خلعتبری پیراهنش را عوض کرد؟

گفته می شود همانند آرش برهانی در لیگ هفتم که دست به تعویض پیراهن خود زد تا از بحران عدم گلزنی خارج شود محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی پوش سپاهان اصفهان برای خارج شدن از طلسم گل نزدنش پیراهن خود را عوض کرد

محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی پوش سپاهان اصفهان تا هفته دوازدهم لیگ موفق به گلزنی نشده است و این موضوع برای این بازیکن که از گلزنان برتر لیگ در سالهای اخیر بوده خوشایند نیست. در بازی سپاهان و تراکتور سازی خلعتبری با شماره دیگه ای وارد میدان شد البته گفته می شود خلعتبری برای فرار از این طلسم و انتقادات ترفند آرش برهانی مهاجم استقلال در لیگ هفتم را در پیش گرفته است و اقدام به عوض کردن شماره پیراهنش کرده است.

این بازیکن که تا هفته یازدهم با پیراهن شماره ۱۶ بازی می کرد در بازی با صبا قم شماره اش را عوض کرد و با پیراهن شماره ۳۳ به میدان رفت. البته تغییر پیراهن هم نتوانست طلسم گل نزدن خلعتبری را بشکند اما شاید او در بازیهای آینده پایش به گل باز شود. گفتنی است در لیگ هفتم هم آرش برهانی برای شکستن طلسم گل نزدن پیراهن شماره ۱۷ را با پیراهن شماره ۶ عوض کرد و با هشت گل زده در پایان لیگ بهترین گلزن استقلال شد.

داوود شمسی

داوود شمسی خبرنگار شما نیوز اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied