شمانیوز
شما نیوز

واکنش فیفا به گاز گرفتن های سوارز + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):طبق قوانین فیفا برای تخلف‌های این‌چنینی حداکثر 2 سال یا 24 بازی محرومیت از شرکت در تمامی رقابت‌ها برای بازیکن خاطی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، فیفا در واکنش به گاز گرفته شدن شانه مدافع تیم ملی ایتالیا توسط مهاجم اوروگوئه اعلام کرد که منتظر گزارش‌های رسمی این بازی است.

در پی حرکت لوئیز سوارز در دیدار برابر ایتالیا که برای سومین بار اقدام به گاز گرفتن بازیکن حریف کرد، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که این اتفاق را بررسی می‌کند.

واکنش فیفا به گاز گرفتن های سوارز

سخنگوی فیفا در این رابطه گفت: ما منتظر دریافت گزارش‌ تیم داوری بازی هستیم و تمام مدارک لازم برای بررسی این اتفاق را جمع‌آوری می‌کنیم.

طبق قوانین فیفا برای تخلف‌های این‌چنینی حداکثر 2 سال یا 24 بازی محرومیت از شرکت در تمامی رقابت‌ها برای بازیکن خاطی در نظر گرفته می‌شود.

 واکنش فیفا به گاز گرفتن های سوارز

طولانی‌ترین محرومیتی که برای یک بازیکن در تاریخ جام جهانی در نظر گرفته شده در سال 1994 برای مائورو تاسوتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا بود که با ضربه آرنج بینی لوئیز انریکه، هافبک تیم ملی اسپانیا را شکست.

جیم بویس، نایب رئیس فیفا در مورد اقدام اخیر سوارز ابراز نگرانی کرد و گفت: من صحنه را چندین بار در تلویزیون دیدم. شکی نیست که سوارز بازیکن فواق‌العاده‌ای است اما یک بار دیگر حرکاتش او را در معرض انتقاد شدید

قرار داده است. فیفا باید این مسئله را به طور جدی بررسی و هر اقدام انضباطی و ضروری را در خصوص این اتفاق اعمال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied