شمانیوز
شما نیوز

پدیده "داور" زنی در لیگ برتر والیبال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):در دیدار تیم‌های والیبال سایپا و شهرداری ارومیه از هفته ششم لیگ برتر والیبال پدیده "داور" زنی همه را متعجب کرد.  

تیم والیبال سایپا در سالن انقلاب شهر کرج میزبان شهرداری ارومیه بود. این دیدار از هفته ششم لیگ برتر والیبال برگزار می‌شد اما در حالی که دو تیم در شرایطی پایاپایی پیش می‌رفتند اسدالله شیرکوند لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه در اعتراض به رای داور و گرفتن کارت زرد، به سوی سکوی داور اول رفت و یزدان‌پناه را که قضاوت مسابقه را بر عهده داشت از سکو پایین کشید.

زمانی که همه بازیکنان و هواداران متعجب مانده بودند، یزدان‌پناه داور این مسابقه برای لحظاتی از سکوی قضاوت و تور مسابقه آویزان بود. به دنبال این حادثه بازیکنان ارومیه شیرکوند را از داور دور کردند اما یزدان پناه که بسیار عصبانی شده بود به کنار میز ناظر مسابقه رفت و خواست که لیبرو شهرداری از زمین مسابقه اخراج شود.

بازی در حدود 10 دقیقه متوقف شد. در نهایت شیرکوند از زمین مسابقه اخراج شد و یزدان پناه ادامه بازی را سوت زد اما پس از گیم چهارم این دیدار داور مسابقه مامور نیروی انتظامی مستقر در سالن را فراخواند و به وی گفت: من یک تیمسار ارتشی هستم از شما می‌خواهم به شیرکوند که به یک مامور نظامی توهین کرده را دستگیر کنید. او باید امشب بازداشت شود.

در حالی که سایر عوامل حاضر در سالن از جمله سعید معروف پاسور و ساداتی مربی شهرداری ارومیه سعی داشتند با ریش سفیدی موضوع را خاتمه دهند یزدان پناه همچنان اصرار می‌کرد که شیرکوند باید امشب بازداشت و به پاسگاه برود.

این دیدار که حاشیه‌های زیادی در پی داشت در نهایت با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای 25 - 18 ، 23 - 25 ، 22 - 25 ،‌25 - 23 و 17 - 19 به سود سایپا پایان یافت.

در یکی دیگر از حساس‌ترین مسابقه‌های این هفته کاله آمل تیم بدون شکست هفته پنجم سرانجام در شهر یزد مقابل پیشگامان کویر زانو زد و در سه گیم متوالی مغلوب شاگردان عباسعلی میرحسینی شد.

کاله با این شکست صدرنشینی را هم از دست داد و به رده دوم سقوط کرد تا پیشگامان سرانجام در هفته ششم صدر جدول را به دست آورند.

نتایج هفته ششم لیگ برتر والیبال:

سایپا 3 - شهرداری ارومیه 2

پیکان 3 - جواهری گنبد صفر

پیشگامان 3 - کاله صفر

شهرداری تبریز 3 - کاشان صفر

متین ورامین

آلومینیوم هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied