شمانیوز
شما نیوز

کفاشیان خنده را فراموش کرد/ تدابیر ویژه برای فرار از خبرنگاران!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که همواره پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود این بار پس از شکست ایران برابر ازبکستان به طرز عجیبی فرار کرد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز) به نقل از فارس تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین دیدار مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل عصر امروز برابر ازبکستان با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست خورد.

پس از این شکست خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مصاحبه با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال منتظر او بودند تا وی از جایگاه ویژه بیرون آید، اما در حالی که حدود یک ساعت از اتمام بازی می گذشت کفاشیان جایگاه را ترک نکرد و خبرنگاران همچنان پشت درب در انتظار ماندند.

در حالی که خبرنگاران و هواداران بیرون از استادیوم 100 هزار نفری ایستاده بودند و منتظر کفاشیان بودند ماموران حراست ورزشگاه با برخودی تند و زننده آنها را از محل دور کردند تا کفاشیان بتواند جایگاه را ترک کند.

ماموران حراست عنوان کردند کفاشیان داخل جایگاه است و تا زمانی که ما اعلام نکنیم بیرون نمی‌آید.

این در حالی است که کفاشیان همواره پس از شکست و پیروزی پاسخگوی اصحاب رسانه بوده و شاید یکی از ویژگی‌های او را می‌توان همین موضوع دانست، اما این بار کفاشیان خنده های خود را فراموش کرد و برای مصاحبه نکردن با خبرنگاران فرار را بر قرار ترجیح داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی