شمانیوز
شما نیوز

نتایج کامل دیدارهای تدارکاتی در جهان/آرژانتین با مسی برابر عربستان متوقف شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دیشب در سراسر جهان دیدارهاى تدارکاتى فراوانى برگزار شد ، هلند میزبان آلمان بود که در پایان دو تیم در یک بازی نزدیک به تساوی بدون گل رسیدند . در دیگر بازیهای مهم فرانسه دو بر یک ایتالیا را شکست داد و سوئد با هت تریک ابرامویچ 4 بر 2 از سد انگلیس گذشت .آرژانتین با مسی برابر عربستان متوقف شد و دیدارتیم های ملی فوتبال روسیه و امریکا با نتیجه مساوی به پایان رسید و در آخرین بازی اسپانیا تا نیمه اول با 3 گل از پاناما پیش است.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در اولین دیدار دوستانه دیشب تیم فوتبال کره جنوبی حریف ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 در یک بازی دوستانه مغلوب استرالیا شد.

در این دیدار که در ورزشگاه 35 هزار نفری هواسئونگ برگزار شد ابتدا کره جنوبی با گل لی دونگ گوک از حریفش پیش افتاد، اما کانگوروها در ادامه با گل‌های روبرت کورنتوایت و نیکیتا روکاویتسایا توانستند به پیروزی برسند.

تیم های کره جنوبی و استرالیا این هفته در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 استراحت دارند.

اما یکی از سنتی ترین رقابت های دنیا امشب از ساعت 23:00 و در حالی برگزار شد که هلند میزبان آلمان بود. هلند در حالی میزبان آلمان بود که برخی بازیکنان خود را در اختیار نداشت و در پایان دو تیم در یک بازی نزدیک به تساوی بدون گل رسیدند .

آرژانتین با مسی برابر عربستان متوقف شد

در یکی از دیدارهای دوستانه فوتبال، امشب تیم ملی عربستان میزبان تیم ملی آرژانتین و ستاره‌هایش نظیر لیونل مسی بود. در این بازی تیم ملی عربستان با نتیجه بدون گل موفق شد تیم ملی آرژانتین را متوقف کند.

تیم ملی عربستان با هدایت فرانک رایکارد در راه رسیدن به مرحله پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ناکام ماند. این تیم قرار است ماه آینده در رقابت‌های غرب آسیا به مصاف تیم ایران برود.

تیم ملی فوتبال رومانی روز چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل بلژیک تن به شکست داد.

رومانی در زمین خود با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد. ماکسیم (32) و توریه (67 از روی نقطه پنالتی) گل‌های میهمان را به ثمر رساندند. تنها گل میزبان نیز در دقیقه 23 توسط بنتکه به ثمر رسید.

پيروزي بوسني‌هرزگوين مقابل الجزاير

تیم ملی فوتبال بوسنی‌هرزگوین روز چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل الجزایر به پیروزی دست یافت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزیره، بوسنی‌هرزگوین موفق شد در زمین الجزایر این تیم را با یک گل شکست دهد. اسوِراکا در وقت‌های اضافه نیمه دوم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

نتیجه رویارویی روسیه و امریکا در دیدار دوستانه فوتبال

دیدارتیم های ملی فوتبال روسیه و امریکا با نتیجه مساوی به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه کوبان شهر کراسنودار روسیه برگزار شد، تیم ملی روسیه با نتیجه مساوی 2-2 مقابل امریکا متوقف شد. اسمولوف در دقیقه 9 و رومن شیرکوف در دقیقه 84 برای روسیه گلزنی کردند و گل های امریکا را مایکل برادلی در دقیقه 76 و دیسکرود در دقیقه 90 به ثمر رساندند. این بازی 30 هزار تماشاگر داشت.

نتایج بازی های تدارکاتی تیم های ملی فوتبال در نقاط مختلف دنیا به شرح زیراست:

کره جنوبی یک - استرالیا 2

چین یک - نیوزیلند یک

گرجستان صفر - مصر صفر

کویت یک - بحرین یک

ارمنستان 4 - لیتوانی 2

روسیه 2 - آمریکا 2

بلغارستان صفر- اوکراین یک

جمهوری چک 3 - اسلواکی صفر

الجزایر صفر - بوسنی هرزه‌گوین یک

آندورا صفر - ایسلند 2

قبرس صفر - فنلاند 3

مقدونیه 3 - اسلوونی 2

عربستان صفر - آرژانتین صفر

تونس یک - سوئیس 2

لیختن‌اشتاین صفر - مالت یک

آفریقای جنوبی صفر- زامبیا یک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied