شمانیوز
شما نیوز

در شبکه ورزش چه خبر است؟

پخش زنده قضاوت داور زن فوتسال از سیما + عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):شبکه ورزش در ادامه تکرار اشتباهات عجیب خود اقدام به پخش مسابقه فوتسال یک چهارم نهایی جام جهانی کرد که داور آن یک زن بود.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از مشرق عصر روز چهارشنبه در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال،‌ دو تیم ایتالیا و پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان ایتالیا 4 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد. اما اتفاق جالب در این بازی این بود که یکی از دو داور اصلی بازی، زن بود و با لباس مخصوص داوری، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت‌ و مسابقه، به صورت زنده از شبکه تلویزیونی ورزش پخش شد. در طول این دیدار پربرخورد، دوربین ها به دفعات روی این داور زن زوم کرده و شبکه تلویزیونی ورزش نیز عینا تمام صحنه های این دیدار را بدون ویرایش نشان داد. جدا از اینکه گویا هیچ ناظر پخشی هنگام پخش این مسابقه در شبکه ورزش وجود ندارد،‌ گزارشگر این دیدار نیز به این نکته توجه نداشت که می توانست ساعتی قبل از این دیدار با مراجعه به سایت رسمی مسابقات، اسامی داوران را چک و به مسئولان شبکه اطلاع دهد.

البته در کارنامه این شبکه تلویزیونی کم سن و سال،‌ این گونه اشتباهات فاحش بارها به چشم آمده و به عنوان مثال در پخش مسابقات دوومیدانی المپیک 2012 لندن و در یک صحنه که کارشناس و مجری برنامه مشغول صحبت بودند،‌ مانیتور پشت سر این دو نفر یکی از دوندگان زن را با پوشش زننده نشان داد. این شبکه در اقدام عجیب دیگر خود در پخش مسابقات المپیک لندن، ‌صحنه نامناسبی از دوچرخه سواران را به صورت مستقیم پخش کرد. همچنین در زمان مسابقات پخش بازی های پارالمپیک لندن نیز دیدار تیم ملی والیبال نشسته ایران با مسابقه یکی از دوومیدانی کاران ایران همزمان شده بود و در حالی که مسابقه والیبال در حال پخش بود،‌ زمان مسابقه دوومیدانی کار جانباز و معلول ایران فرا رسید ولی مشخص شد گزارشگر رشته دوومیدانی شبکه ورزش فراموش کرده ورزشکاران ایرانی این رشته هنوز مسابقه دارند و از استودیو خارج شده بود. به همین خاطر گزارشگر والیبال اجبارا مسابقه دوومیدانی را نیز گزارش کرد.

به نظر می رسد شبکه تلویزیونی ورزش که الگوبرداری غلطی از شبکه‌‌‌های ماهواره‌ای ورزشی عربی است،‌ تا به این جای فعالیت خود نشان داده قصد ندارد سریعا به شبکه ای حرفه ای و مفید تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied