شمانیوز
شما نیوز

جودو کار دست پوتین داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس جمهور روسیه در یک مسابقه جودو به مهرهای کمرش آسیب رسیده به همین دلیل چندین سفرش را لغو کرده است.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، رئیس جمهور بلاروس به خبرگزاری انگلیسی رویترز گفته است «ولادیمیر پوتین» ـ رئیس جمهور کشور روسیه ـ در یک مسابقه جودو به مهره‌های کمرش آسیب رسانده و کمردرد فعلی وی از این ناشی می‌شود.

بر اساس این گزارش، «الکساندر لوکاشنکو»، رئیس جمهور بلاروس، از کشورهای همسایه روسیه، در این باره گفت: می‌دانم که او این مشکل (کمردرد) را دارد؛ او به جودو علاقه دارد. پوتین یک نفر را از زمین بلند کرد، او را به زمین زد و مهره‌های کمرش پیچ خورد.

رئیس جمهور بلاروس گفت قصد داشته با پوتین هاکی روی یخ بازی کند اما رئیس جمهور روسیه مسابقه با وی را به تعویق انداخته است.

پوتین که در ورزش جودو کمربند مشکی دارد، دوره 6 ساله ریاست جمهوری خود را در ماه می آغاز کرد. تصاویر تلویزیونی در نشست سازمان همکاریهای اقتصادی آسیا- اقیانوسیه (اَپک) در اوائل ماه سپتامبر سال جاری پوتین 60 ساله را در حالی نشان دادند که لنگ‌لنگان قدم بر می داشت.

منابع دولتی از آن زمان با اعلام اینکه رئیس جمهور روسیه با مشکلات کمردرد مواجه است، چندین سفر وی را لغو کرده‌اند.

پوتین در کشور روسیه به رئیس جمهوری که در رشته‌های گوناگون ورزشی فعالیت دارد، شناخته می‌شود.

چندی پیش منابع خبری و رسانه‌ها فیلمی از ولادیمیر پوتین منتشر کردند که در آن رئیس جمهور روسیه در حال پرواز با با گلایدر پیشاپیش درناهای سفید دیده می‌شود. پوتین به انجام کارهای متهورانه دیگری مانند رانندگی با خودروی فرمول یک، عکس گرفتن با توله‌ببرها و اسب سواری شهرت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied