شمانیوز
شما نیوز

کتک زدن بگوویچ کذب محض است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه گفت: شرایط مهیاست که کرمانشاه بار دیگر صاحب نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال کشور شود.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سلمان کریمی با اشاره به بازی هفته قبل تیم راهیان کرمانشاه مقابل پاس همدان که با پیروزی نماینده کرمانشاه به پایان رسید و این تیم را به صدر جدول گروه دوم رساند، اظهار کرد: پاس همدان تیمی است که با هزینه بسیار بالا بسته شده و پیش از این دیدار از ما جلوتر بود که با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت هواداران توانستیم این تیم را شکست دهیم و به صدر جدول گروه خود برسیم.

وی افزود: تیم ما در بازی هفته قبل از این دیدار نتوانسته بود نتیجه لازم را کسب کند، اما این هفته توانستیم ناکامی دیدار گذشته را جبران کره و به یک برد شیرین برسیم.

کریمی در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر کتک زدن و آسیب رساندن به خودروی سرمربی پاس همدان از سوی هواداران تیم کرمانشاه، گفت: این موارد به هیچ وجه صحت ندارد و کذب محض است. از نیروی انتظامی هم که سوال کردم چنین موردی را تایید نکردند.

وی معتقد است مسئولین پاس همدان با این حاشیه سازی ها می خواهند باخت هایشان را پوشش دهند.

کریمی گفت: مطرح کردن این مسائل واهی از سوی مسئولین باشگاه پاس همدان باعث تاسف است. مسئولین تیم همدان با هم مشکل دارند، به گونه ای که مدیرعامل باشگاه نیز گفته من ناخدای این کشتی هستم و می خواهم عده ای از کادر فنی تیم را از این کشتی پیاده کنم. حال می خواهند با مطرح کردن این مسائل موضوع را طور دیگری جلوه دهند.

وی افزود: طبق تایید نماینده فدراسیون و ناظر بازی، در این دیدار هواداران کرمانشاهی 90 دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند.

کریمی در ادامه با بیان اینکه هفته آینده آخرین بازی نیم فصل را مقابل شهرداری تبریز برگزار می کنیم، گفت: در آن بازی هم فقط برای برد به زمین می رویم تا نیم فصل را با قهرمانی به اتمام برسانیم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل بدنبال جذب چند بازیکن در پست های دفاع آخر، هافبک و مهاجم هستیم که امیدواریم با حمایت مسئولین استان محقق شود.

وی گفت: اکنون بهترین زمان است که با حمایت مسئولین بار دیگر کرمانشاه صاحب نماینده ای در لیگ برتر فوتبال کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی