شمانیوز
شما نیوز

فرانک ریبری:

بایرن مونیخ در حد رئال و بارساست

شمانیوز:هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد علاقه‌ای به پیوستن به لالیگا ندارد و معتقد است این تیم آلمانی در حد رئال مادرید و بارساست.  

رئال مادرید در سال 2009 که با جذب کاکا و کریستین رونالدو دو بار رکورد گران‌ترین انتقال بازیکن را شکست علاقه خود را به جذب فرانک ریبری ابراز کرده بود اما این ستاره فرانسوی در بایرن ماند. این بازیکن فرانسوی از آن زمان تا به حال در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر بوده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته رئال مادرید را از پیش رو برداشته است.

این ستاره 29 ساله اکنون هیچ علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد و در گفتگو با بیلد گفته است: زمانی فکر می‌کردم به بارسا و یا رئال خواهم رفت اما آن دوران دیگر تمام شده است. بایرن مونیخ اکنون از هر نظر در سطح رئال و بارساست.

وی در این رابطه افزود: به نظر من بایرن مونیخ به عنوان یک باشگاه حتی بهتر از رئال مادرید و بارسلوناست. از هم اکنون تصور می‌کنم که تا پایان دوران فوتبالم در این باشگاه بمانم. مطمئنم در این باشگاه خوشحال‌تر از هر تیم دیگری خواهم بود.

علی‌رغم اطمینان ریبری به کیفیت و سطح بایرن، این تیم اکنون دو سال است که هیچ عنوان قهرمانی کسب نکرده و دو سال پیاپی قهرمانی بوندس‌لیگا را به دورتموند واگذار کرده است.

ریبری در این مورد نیز گفت: ما تیمی هستیم که بزرگ‌ترین پتانسیل را در آلمان داریم بنابراین باید به این موضوع فکر کنیم که قهرمانی در بوندس‌لیگا این فصل برای ما یک اجبار است. دورتموند بدون شک تیم خوبی است و ما باید آنها را به عنوان رقیب اصلی خود جدی بگیریم اما به نظر من ما قوی‌تر از دورتموندی‌ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی