شمانیوز
شما نیوز

امید نوروزی قهرمان المپیک لندن شد/ دومین طلای کشتی فرنگی

شما نیوز:امید نوروزی با پیروزی در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن به عنوان قهرمانی دست یافت تا شاگردان محمد بنا دومین مدال طلا را به کاروان ورزشی کشورمان در المپیک سی‌ام هدیه کنند.  

امید نوروزی در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک لندن رودرروی "ریواز لاشخی" از گرجستان قرار گرفت و موفق شد با کسب پیروزی در دو تایم با نتایج مشابه (یک بر صفر) مدال طلای این وزن را کسب کند. نوروزی پیش از این دیدار نیز موفق شد حریفانی از چین، بلغارستان، قزاقستان و ژاپن را مغلوب تکنیک و توانمندی خود کند و با اقتدار راهی فینال المپیک شود.

شب گذشته نیز حمید سوریان با درخشش در این رقابت‌ها مدال طلای وزن 55 کیلوگرم المپیک 2012 لندن را بر گردن آویخت و امید نوروزی هم امشب دومین طلای کشتی فرنگی ایران را به چنگ آورد.

کسب همین دو مدال طلا در المپیک 2012 لندن، درخشان‌ترین نتیجه کشتی فرنگی تاریخ ایران را رقم زد و این در حالیست که هنوز فرنگی کاران اوزان 66 و 96 کیلوگرم به میدان نرفته‌اند.

همچنین امروز در رقابت‌های اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن، حبیب اله اخلاقی و بشیر باباجان زاده هم به میدان رفتند که این دو ملی پوش از دستیابی به مدال بازماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied