شمانیوز
شما نیوز

احسان به مدال نقره المپیک رسید

شمانیوز:احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در بازی‌های المپیک 2012 لندن به مدال نقره دست پیدا کرد.  

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در مرحله نهایی رقابت‌های این ماده در بازی‌های المپیک 2012 لندن به مصاف حریفان خود رفت که در پایان با رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره المپیک را به گردن آویخت.

حدادی در اولین پرتاب خود رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر را به ثبت رساند. قهرمان پرتاب دیسک ایران در دومین حرکت خود دیسک را 64 متر و 9 سانتیمتر پرتاب کرد. وی در سومین پرتاب خود دیسک را به متراژ 67 متر و 28 سانتیمتر به پرواز درآورد. حدادی در چهارمین پرتابش رکورد 66 متر و 98 سانتیمتر را به ثبت رساند.

نماینده پرتاب دیسک ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن در پنجمین و ششمین پرتاب‌های خود خطا کرد و کارش را با رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر به پایان رساند. بدین ترتیب او به مدال نقره ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی المپیک 2012 لندن دست یافت.

"رابرت هارتینگ"، پرتابگر آلمانی با رکورد 68 متر و 27 سانتیمتر قهرمان ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک 2012 لندن شد. در این ماده "کانتر" از استونی حدنصاب 68 متر و 3 سانتیمتر را به ثبت رساند و سوم شد.

این مدال در حالی کسب شد که در تاریخ ورزش ایران تنها سه رشته کشتی (آزاد و فرنگی)، تکواندو و وزنه برداری موفق به افتخارآفرینی و کسب مدال در المپیک شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied