شمانیوز
شما نیوز

اخراج دونده زن به خاطر نپوشیدن لباس

شما نیوز:دونده زن لبنانی به خاطر نپوشیدن لباس ورزشی رسمی این کشور از کاروان اخراج شد و به خانه فرستاده شد.  

كميته ملي المپيك لبنان گرتا تسلاكيان دونده زن اين كشور را از كاروان اعزامي تيم به لندن اخراج كرد و به بيروت فرستاد.

رسانه هاي لبناني درباه اخراج اين دونده زن نوشتند كه علت اخراج او نپوشيدن لباس ورزشي رسمي لبنان و اختلاف با فاهي ابراهيميان سرمربي خود بود.

خبرهاي منتشر شده از لندن حاكي از اين است كه گرتا به محض ورود به دهكده المپيك با يك مربي مرد ايرلندي آشنا مي شود و او لباس ايرلند را به اين دونده لبناني مي دهد و او هم آن را مي پوشد.

وقتي "انطوان شارتيه" رئيس كميته ملي المپيك لبنان از اين قضيه خبردار مي شود خواهان اخراج فوري اين دونده مي شود اما اعضاي كاروان از وي مي خواهند كه حداقل تا پايان مسابقه به او فرصت دهد و او به ناچار موافقت مي كند اما بلافاصله بعد از ناكامي گرتا در مرحله مقدماتي او را به بيروت مي فرستد.

شارتيه در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه گفت: اخراج گرتا از كاروان به علت نپوشيدن لباس رسمي لبنان بود. وقتي او از پرچم كشورش خجالت مي كشد دليلي براي ماندن او وجود ندارد. من به محض اينكه فهميدم او لباس لبنان را نپوشيده است تصميم گرفتم كه او را بيروت بفرستم و اجازه شركت به او را در اين رقابت ها ندهم اما با وساطت اعضاي كاروان منصرف شدم، با اين حال بلافاصله بعد از تمام شدن مسابقه اش او را به بيروت فرستاديم. گرتا قبل از شروع رقابت ها در حاليكه مي خواستيم براي او مربي خارجي بگيريم اصرار داشت كه با فاهي ابراهيميان كار كند اما در لندن به ما خبر رسيد كه ابراهيميان از رفتار او شكايت و اعلام كرده تسلاكيان اصلا به حرفهاي او گوش نمي دهد و وقت خود را با شخص ديگري سپري مي كند.

اين سخنان رئيس كميته المپيك لبنان درحالي است كه خود گرتا تسلاكيان به هنگام سوال يكي از اعضاي كاروان لبنان درباره اختلافش با ابراهيميان گفت: از خود او سوال بپرسيد، اگر جرات دارد سخن بگويد.

رئيس كميته المپيك لبنان افزود: آنچه ميان او و مربي اش اتفاق افتاده شخصي است و ربطي به كميته المپيك ندارد اما نمي توان از آنچه كه به اعتبار كشور مربوط مي شود چشم پوشي كرد.

زياد ريشا رئيس كاروان لبنان هم گفت: اخراج گرتا مجازات سنگيني به شمار نمي آيد. او ورزشكار ملي است و ما برايش احترام قائل هستيم. هم ديدند كه او قبل از گرم كردن و به هنگام تمرين قبل از شروع مسابقه لباس رسمي لبنان را نپوشيده بود.

اما رئيس باشگاه اينترليبانون كه اين دونده لبناني عضو آن است به شدت نسبت به اخراج او اعتراض كرد و گفت: آنچه كه براي گرتا اتفاق افتاد كمدي خنده دار است كه هيچ انسان عاقلي آن را باور نمي كند. آنچه كه در گزارش ها آمده است بي اساس است و صحت ندارد. مطمئنا باشگاه اين قضيه را پي گيري خواهد كرد و اعاده حيثيت خواهد كرد. گريتا شش، هفت ماهي است كه شب و روز براي شركت دراين رقابت ها تمرين مي كند. آيا اين است جواب زحمت هاي او؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied