شمانیوز
شما نیوز

ونگر، بهت زده از آسیب‌دیدگی زیاد بازیکنانش

سرمربی آرسنال از آسیب دیدگی های زیاد بازیکنان تیمش بهت زده است اما از نمایش شاگردانش برابر هال سیتی راضی‌ است.

سرمربی آرسنال از آسیب دیدگی های زیاد بازیکنان تیمش بهت زده است اما از نمایش شاگردانش برابر هال سیتی راضی‌ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، توپچی‌ها در یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با چهار گل هال سیتی را شکست دادند تا به دور بعد راه پیدا کنند.

آرسن ونگر از عملکرد شاگردانش راضی است اما از آسیب دیدگی زیاد بازیکنان تیمش بسیار خشمگین و ناراحت است. آرسنال در این دیدار لورن کوشیلنی را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت و به احتمال زیاد این بازیکن فرانسوی به دیدار برابر بارسلونا هم نخواهد رسید اما بد بیاری های ونگر ادامه دارد چراکه پر مرتساکر و گابریل پائولیستا هم مصدوم شدند و این احتمال زیاد است که آنها هم به بازی برابر بارسلونا نرسند.

ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: واقعا شوکه شدم. چند بازیکن اصلی خود را از دست دادیم. مرتساکر و پائولیستا مصدوم شدند و آرون رمزی هم احساس درد می کند. وضعیت او من را نگران کرده است.

سرمربی فرانسوی آرسنال ادامه داد: درست است که شب سختی برای ما بود و با آسیب دیدگی سه مهره تیم مواجه شدیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب این پیروزی هم بودیم. خوشحالم که به دور بعد راه پیدا کردیم. باید مثل دو سال اخیر، بازی های خوبی را در جام حذفی به نمایش بگذاریم و دوباره به فینال راه پیدا کنیم.

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال بعد از یازده بازی موفق به گلزنی شد. آرسن ونگر با تبریک به او گفت:‌خوشحالم ژیرو بعد از مدت‌ها گلزنی کرد. این گل به او اعتماد به نفس می دهد که در دیدار بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied